باشگاه پرسپولیس: تیم دیگری جای ما بود تا الان کاپ سوپرجام را گرفته بود



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به مراسم اهدای کاپ سوپرجام به این باشگاه در بازی با ماشین‌سازی و واکنش‌هایی که این مسئله داشته واکنش نشان داد.

حسین قدوسی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه آیا در بازی با ماشین‌سازی کاپ قهرمانی در سوپرجام به پرسپولیس اهدا می‌شود یا نه، گفت: آقای انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه رایزنی‌های زیادی از ابتدای فصل  با آقایان تاج و بهاروند انجام داده تا مراسم اهدای جام مقابل هواداران و در حضور اعضای تیم انجام شود. البته فکر می‌کنم که آقای نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی که اظهارنظری در این خصوص انجام داد تصور کرده بود که مراسم سوپرجام 97 قرار است در بازی با ماشین‌سازی انجام شود اما باید در این مورد بگوییم که قرار است کاپ سوپرجام در سال 98 به باشگاه پرسپولیس که متاسفانه هنوز اهدا نشده در این بازی خانگی داده شود. 

 

وی ادامه داد: 7 هفته از لیگ گذشته و بازی بعدی هم خارج از خانه است اما  پرسپولیس هنوز کاپ سوپرجام فصل گذشته را به ما ندادند و این در حالی است که اگر هر تیمی جای ما بود تا الان این کاپ را در مراسمی در اختیار گرفته بود. مدیر عامل  باشگاه پرسپولیس تأکید داشته که این جام در یک بازی خانگی و در حضور  هواداران و اعضای تیم به پرسپولیس اهدا شود. این یک درخواست منطقی و حرفه‌ای بوده است. آقایان تاج ، بهاروند و فتاحی هم این مسئله را پذیرفته و آن را قبول کردند و مخالفتی هم نداشتند  اما هنوز این جام به باشگاه پرسپولیس داده نشده و چند بازی است که این مراسم به تعویق می‌افتد. اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال گرفتن سوپرجام است چه مشکلی برای تیم‌های دیگر ایجاد می‌کند؟ مطمئناً اگر تیم‌های دیگر بودند تا به حال این جام را در مراسمی ویژه دریافت و در کلکسیون باشگاه خود قرار داده بودند. 

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه اول فصل درخواست کرد هفته سوم و در بازی خانگی با صنعت نفت آبادان جام اهدا شود که گفته شد بعد از شهرآورد این اتفاق رخ خواهد داد. بازی بعد از شهرآورد دیدار با  سپاهان بود که قرار بود این جام قبل از بازی به باشگاه پرسپولیس داده شود اما به دلیل تنش‌هایی که در بازی‌های قبلی این دو تیم به وجود آمده بود گفتند صلاح این است  این مراسم به  بازی خانگی با پیکان موکول شود اما با رأی کمیته انضباطی، باشگاه پرسپولیس از حضور هوادارانش در این بازی هم محروم شد. قرار این بوده که این کاپ در حضور هواداران و اعضای تیم در بازی ماشین‌سازی اهدا شود. باشگاه پرسپولیس مایل نبود  که این جام در سازمان لیگ به پرسپولیس اهدا شود، فدراسیون و سازمان لیگ هم اتفاقا این درخواست را پذیرفتند اما چند هفته گذشته و این جام اهدا نشده. آیا اگر تیم دیگری جای پرسپولیس بود تا الان جام را نگرفته بود؟ امیدوارم که با درایت آقایان تاج و بهاروند و با همکاری‌ با باشگاه پرسپولیس انجام می‌شود این مسئله حل شده و این جام مقابل چشم هواداران که حمایت کرده‌اند و توسط بازیکنان پرسپولیس که زحمت کشیده‌اند بالای سر برده شود. مصاحبه‌هایی که مسئولان مربوطه در چند وقت اخیر انجام داده‌اند در این زمینه موجود است. امیدوارم که در دیدار با ماشین‌سازی همه این مسائل حل شود و بطور کلی تکلیف اهدای جام مشخص شود چراکه بلاتکلیفی در این باره برای فوتبال حرفه ای ما جالب نیست. هواداران هم صبور  باشند و بدانند باشگاه پیگیر این موضوع است.

 

وی در خصوص وضعیت آنالیزور پیشین باشگاه پرسپولیس هم ادامه داد: بعد از انتخاب آنالیزور جدید برای تیم پرسپولیس، آنالیزور پیشین در باشگاه حاضر شد و با آقای انصاری‌فرد صحبت‌هایی انجام داد. او سپس به دیدار مسئول مالی باشگاه رفت و قرار است تا وضعیت او هم مشخص شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------