ماجرای ویدئوی عجیبی که گلر سایپا را متهم کرد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و سایپا
مربی گلرهای سایپا حرف و حدیث های جنجالی پیرامون حرکت دروازه بان این تیم مقابل استقلال را خنده دار دانست.

به گزارش ورزش سه، تیم سایپای تهران در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر مقابل استقلال با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد. باختی که وضعیت این تیم را در شرایط بحرانی قرار داد و حالا همه اعضای تیم نارنجی پوش به دنبال راهی برای خروج از این شرایط هستند.

 

با گذشت چند روز از این مسابقه اما انتشار یک فیلم در فضای مجازی باعث شده بار دیگر بحث بر سر دیدار سایپا و استقلال داغ شود. فیلمی که مربوط به لحظه پنالتی استقلال است. منتشر کنندگان این فیلم مدعی هستند که قبل از زدن ضربه توسط وریا غفوری احمد گوهری دروازه بان سایپا به او اشاره می کند که کدام طرف بزند. ادعای عجیب و غیرقابل باور که کمتر کسی می تواند روی آن مهر تایید بزند.

اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و سایپا

 

نکته قابل توجه درباره لحظه زدن پنالتی استقلال این است که این صحنه در دقیقه 68 اتفاق افتاد و استقلال تا قبل از این ضربه دو گل به ثمر رسانده بود. به عبارت بهتر هیچ فوتبالیستی در چنین شرایطی به اینکه بخواهد بازیکن حریف را به زدن ضربه به سمت خاص هدایت کند، فکر نخواهد کرد. از سوی دیگر هیچ عقل سلیمی قبول نمی کند که یک دروازه بان جوان و آینده دار که از قضا در ابتدای بازی نیز با پوشیدن پیراهن 24 مجید علیاری هم تیمی اش که به تازگی رباط پاره کرده یک کار ارزشی انجام داد، بخواهد با تیم حریف همکاری کند و این قضیه درباره احمد گوهری به صورت ویژه تر هم است. گوهری گلری است که از دوران نوجوانی در سایپا رشد پیدا کرده و با وجود اینکه دو فصل در پارس جنوبی بازی کرد اما در بازگشت به تیم سابقش قطعا عرق خاصی هم به این تیم دارد.


پیگیری های خبرنگار ما درباره این صحنه نشان می دهد که دروازه بان سایپا قبل از زده شدن ضربه پنالتی مشغول صحبت با نیمکت خودی بوده و وقتی نکته ای از سوی اشکان نامداری مربی گلرهای تیم به او گوشزد می شود با اشاره انگشت مانند لایک حرفش را تایید می کند تا نامداری متوجه شود که این نکته را فهمیده است.


اشکان نامداری مربی گلرهای سایپا در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «من واقعا خجالت می کشم درباره چنین بحث سخیفی اظهارنظر کنم. آن لحظه گوهری در جواب به حرف من با انگشت اشاره کرد که متوجه نکته ای که به او گفتم شده و واقعا چنین موضوعاتی خنده دار است.»


در چند سال اخیر بسیاری از هواداران فوتبال با تاثیرپذیری از فضای مجازی جو نامناسب و شرایط بدی را در این رشته ورزشی ایجاد کرده اند. شرایطی که گاهی فضای فوتبال را نیز آلوده می کند و البته هیچ کمکی به پیشرفت فوتبال انجام نمی دهد. موضوعی که درباره گوهری پیش آمده نیز ازهمین دست است که پرداختن به آن درست به نظر نمی رسد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------