آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

پیام نیازمند رکورد حسینی را بالاخره شکست



اخبار,اخبار ورزشی,پیام نیازمند
سنگربان مطمئن تیم فوتبال سپاهان تا دقیقه 67 دروازه اش را بسته نگه داشت تا حالا رکوردی تاریخی در فوتبال ایران به نام خودش ثبت کرده باشد.

به گزارش ورزش سه، نقطه عطف در ثبت رکورد تاریخی مقابل سایپا دقیقه 30 بود که محمد محبی توپ را درست روی خط محوطه جریمه سپاهان تقدیم امیرحسین حسین زاده مهاجم سایپا کرد و این بازیکن هم بلافاصله پس از اینکه یکی دو قدمی با توپ به سمت نیازمند حرکت کرد، ضربه ای محکم به دروازه او زد، اما پیام که چند قدم برای بستن زاویه جلو آمده بود، در حالی که کنترل ضربه حسین زاده اصلا هم ساده نبود و به ارتفاع و شدت مناسبی زده شده بود، با شیرجه ای تماشایی توپ را به کرنر فرستاد، تا 38 دقیقه مانده به شکستن رکورد حسینی، دروازه اش باز نشود.

 

پیام نیازمند فصل گذشته درخشش فوق العاده ای در خط دروازه تیم فوتبال سپاهان داشت و توانست 15 کلین شیت به نام خود ثبت کند. البته در لیگ هجدهم خط دفاعی سپاهان برخلاف خط هجومی اش، آمار خوبی ثبت نکرد و با دریافت 20 گل، تنها تراکتور که در جمع مدعیان قهرمانی، از این تیم نمایش بهتری داشت.

 

در فصل جدید این نقصِ سپاهان، با خریدهایی که امیرقلعه نویی انجام داده  و تغییراتی که در خط دفاعی تیمش ایجاد کرده، از بین رفته و آنها طی 7 مسابقه پیشین و همینطور تا دقیقه 68 دیدار برابر سایپا گلی نخورده اند تا رکوردی تاریخی را به اصفهان ببرند و به نام گلر خودشان ثبت کنند.

 

حالا پیام نیازمند از رکورد 873 دقیقه حسین حسینی گذر کرده که در لیگ هفدهم با تیم استقلال به رهبری وینفرد شفر ثبت شد و این آمار مقابل تیمی ثبت شد که حسینی هم مقابل آنها رکورد بهرام مودت را شکسته بود. ارزش کار نیازمند و سپاهان وقتی بیشتر مشخص می شود که بدانیم گلر های بزرگی مثل بهرام مودت، احمدرضا عابدزاده و درنهایت حسینی پشت سر گذاشته شده اند تا این دروازه بان جوان و مستعد و ملی پوش به رکورد جدیدی برسد.

 

در واقع آخرین گلی که نیازمند دریافت کرده بود، در دقیقه 5 دیدار هفته بیست ونهم  برابر شهرخودرو (پدیده) بود که با پنالتی امین قاسمی نژاد دروزاه اش باز شد. این دروازه بان سپس در آخرین دیدار لیگ هجدهم مقابل استقلال خوزستان گل نخورد و در لیگ نوزدهم هم تاکنون مقابل تیم های شاهین شهرداری بوشهر، ماشین سازی، فولادخوزستان، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس، ذوب آهن، گل گهر سیرجان و در نهایت سایپا گل نخورده تا علاوه بر شکستن رکورد قبلی، به تعداد دقایق گل نخوردن یک دروازه بان در فوتبال ایران اضافه کند.


در شرایطی که تیم سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل کارش را مقابل سایپا ادامه می داد، سایپایی ها نزدیک به محوطه جریمه نیازمند بودند که او از رکورد 873 دقیقه حسینی عبور کرد. این در حالی بود که هواداران در حال تشویق او بودند و یکی از بازیکنان سپاهان پشت توپ ایستاده بود تا بازی را دوباره آغاز کند.

 

بازیکنان سپاهان که می دانستند در دقیقه 67 نیازمند از رکورد حسینی عبور می کند، یکی دو نفر از آنها به سمت او رفتند و به او تبریک گفتند؛ دروازه بان جوان سپاهان ضمن اینکه با دستان مشت کرده اش به دست آنها کوبید، با حالتی جدی به آنها فهماند که به فکر بازی باشند نه رکورد او و آنها را به جلو راند تا برای رسیدن به گل برتری تلاش کنند؛ گلی که البته به ثم نرسید؛ به هر ترتیب اما حالا نیازمند که نمایش های بسیار خوبی با پیراهن سپاهان ارائه می دهد، از نظر آماری نیز دروازه بان ویژه ای در فوتبال ایران به شمار می رود ...

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------