آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

پیروزی زنیت در حضور ۹۰ دقیقه‌ای آزمون/ سردار پاس گل داد



اخبار,اخبار ورزشی,سردار آزمون
تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ در هفته چهاردهم لیگ برتر روسیه برابر تیم سوتووف به پیروزی رسید.

به گزارش مهر، در یکی از مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر روسیه امروز تیم زنیت سنت پترزبورگ با حضور سردار آزمون مهاجم ایرانی خود میهمان تیم سوتووف بود که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود زنیت خاتمه یافت.

 

در این بازی «یوری ژیرکوف» در دقیقه ۲۸ با یک شوت سرکش برای تیم زنیت گلزنی کرد. گل دوم زنیت هم در دقیقه ۹۴ توسط «آرتور زیوبا» روی پاس سردار آزمون به دست آمد.

 

سردار آزمون در این مسابقه موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد که نتوانست آنها را وارد دروازه حریف کند. آزمون یکبار در دقیقه ۵۰ از وسط زمین ضربه ای به سمت دروازه سوتووف زد تا با استفاده از فضای خالی پشت دروازه بان حریف به گل برسد ولی ضربه او راهی اوت شد.

 

در دقیقه ۸۴ هم آزمون بعد از چند پاس متوالی بازیکنان زنیت در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت ولی ضربه کم دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

زنیت با این برد ۳۲ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------