قطبی: قرار نیست در سوپرلیگ اتوبوس پارک کنیم



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار جدیدافشین قطبی
سرمربی ایرانی تیم شیجیاژوانگ چین پس از صعود تیمش به سوپرلیگ، صحبت هایی احساسی و امیدوار کننده را خطاب به دوست داران این تیم مطرح کرد.

به گزارش ورزش سه، یکی از ویژه ترین لژیونرهای فوتبال ایران در این فصل، افشین قطبی است. سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس که فصل قبل بعد از 8 سال به فوتبال ایران برگشت، در تیم فولاد خوزستان توفیق فوق العاده ای کسب نکرد و تصمیم گرفت علی رغم باقی ماندن یک سال دیگر از قراردادش، اهواز را ترک کند.

 

مقصد بعدی قطبی فوتبال شرق آسیا بود و او هدایت تیم شیجیاژوانگ را در لیگ دسته اول چین بر عهده گرفت. ماموریت دشوار قطبی در بازگشت به خاور دور، رساندن این تیم آبی پوش به سوپرلیگ فوتبال چین بود. اتفاقی که تا همین چند روز پیش هم تقریبا ناممکن به نظر می رسید. اما نتایج عالی شیجیاژوانگ با قطبی و البته لغزش تیم های مدعی، رویای صعود را برای تیم این سرمربی ایرانی زنده نگه داشت.

 

افشین قطبی و تیمش با همین رویا به استقبال آخرین 90 دقیقه فصل رفتند و به امید نتیجه نگرفتن تیم گوییژو بودند تا یک روز خارق العاده برایشان رقم بخورد. سرانجام گوییژو نتیجه مطلوب قطبی را گرفت و با یک گل مقابل بیجینگ اف سی مغلوب شد. شیجیاژوانگ و قطبی هم بازی پایانی خود برابر ژینجیانگ را با پیروزی پشت سر گذاشتند و صعود پله پله خود در هفته های اخیر لیگ را با قرار گرفتن در رده دوم در انتهای فصل و صعود نهایی به سوپرلیگ چین تکمیل کرده و رویای خود را تحقق بخشیدند.

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار جدیدافشین قطبی

 

قطبی در نشست خبری پس از دیدار امروز که شاهد لحظاتی احساسی بود، گفت: این باعث خوشحالی من است که چنین تیمی را رهبری کنم. این لحظه بسیار مهمی در زندگی من است و من می توانم دوباره به سوپرلیگ برگردم. از صمیم قلبم می خواهم به هواداران بگویم که از آنها ممنونم. زمانی که من به شیجیاژوانگ آمدم آنها به من انگیزه دادند.  من نمی توانم برای سال بعد صبر کنم. بعد از اینکه تیم به سوپرلیگ صعود کرد، ما می توانیم به هواداران نشان دهیم که می توانیم یکی از بهترین تیم های سوپرلیگ باشیم. من عاشق شما هواداران هستم.

 

او افزود: من هیچ چیزی درباره بقیه نتایج نگفتم. فقط خواستم که بازی را ببریم. ذهنیت بازیکنان نیاز به ساخته شدن دارد. من هم به آنها اجازه دادم که روی بازی تمرکز کنند.

 

قطبی درباره برنامه تیمش برای سال آینده و حضور در سوپرلیگ چین گفت: قبل از هرچیز، ما باید از این لحظه لذت ببریم. در زمستان زمان زیادی خواهیم داشت که نیازهایمان برای پیشرفت را بسنجیم. ما قرار نیست فقط در سوپر لیگ شرکت کنیم. باید موفق هم بشویم. ما باید فوتبال تهاجمی را ادمه دهیم اما نتایج لازم را هم بگیریم. تیم ما تیمی نیست که در سوپرلیگ مقابل حریفان اتوبوس پارک کند.

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار جدیدافشین قطبی

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------