بازداشت ۷ تماشاگر بازی استقلال و تراکتور



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و تراکتور

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تایید خبر دستگیری تعدادی از تماشاگرنماها در حاشیه دیدار تراکتور و استقلال گفت: در رابطه با امنیت کشور و ارزش‌های انقلاب با کسی تعارف نداریم و در مقابل حرکات خلاف قانون اعمال قانون خواهیم کرد.

 

علیار راستگو دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس با تایید خبر دستگیری تعدادی از تماشاگرنماها در حاشیه دیدار تراکتور و استقلال اظهار داشت: تعداد 7 نفر از افراد حاضر در ورزشگاه که اقدام به حرکات و شعارهای غیرفوتبالی کرده بودند بازداشت شدند.

 

وی تاکید کرد: در رابطه با امنیت کشور و ارزش‌های انقلاب با کسی تعارف نداریم و در مقابل حرکات خلاف قانون اعمال قانون خواهیم کرد.

 

معاون سیاسی وامنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی،خاطرنشان کرد: دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال در امنیت و آرامش کامل و بدون هیچ مشکلی برگزار شد و در این خصوص باید قدردان عوامل دست‌اندرکار و همچنین هواداران فهیم باشیم.

 

ساعتی پیش معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور از بازداشت ۷ نفر تماشاگرنما در دیدار تراکتور و استقلال که حرکت خارج از عرف فوتبال انجام دادند خبر داده و گفته بود؛ دستگاه اطلاعاتی انتظامی و قضایی پیگیر  ۳-۴ نفری هستند که آنجا مطلبی نوشته بودند.

 

گفتنی است که تعدادی از هواداران تیم تراکتورسازی در بازی این تیم با استقلال، شعارهایی را در حمایت از ترکیه سر دادند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------