آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

هفته دهم لیگ نوزدهم؛ اظهارات سرمربیان ذوب آهن، ماشین سازی، شهرخودرو و...



اخبار,اخبار ورزشی,علیرضا منصوریان
شهر خوردو با برتری مقابل پارس جم به رتبه دوم صعود کرده و فرصت این را دارد که صدرنشین شود.

دیدار ماشین سازی تبریز - ذوب آهن

منصوریان: روی اشتباهات فردی گل خوردیم/ شما نگران من نباشید نگران شهرتان باشید

علیرضا منصوریان بعد از باخت 2 بر یک مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری اظهار داشت: پیش از شروع در مورد بازی به مردم آذربایجان بخاطر زلزله تسلیت می گویم و امیدوارم مثل همیشه تمام اقشار جامعه به داد هم برسند. با توجه به سرمای پاییز زودتر اوضاع این مردم زلزله زده بهتر شود. من و دوستانم در باشگاه ذوب آهن کمک هایی در توان خودمان انجام بدهیم.

 

وی ادامه داد: به تیم ماشین سازی تبریک می گویم. جریان بازی را در اختیار داشتیم اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم، بازی را همه شما دیدید. امروز در حفظ نتیجه مشکل داشتیم از بازیکنان باتجربه امروز گلایه دارم. روی دو اشتباه بازی را از دست دادیم و همه ما مقصریم بخصوص من که مسئولیت فنی بازی را برعهده دارم.

 

منصوریان گفت: از روند داوری هم راضی هستم. خوب داوری کرد و به تیم ماشین سازی هم تبریک می گویم.

 

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه زیبا بازی را به حفظ نتیجه ترجیح می دادید و برخلاف گفته شما صاحب و مالک بازی نبودید گفت: کیفیت بازی ما را دیدید، فوق العاده زود به گل رسیدیم. با تفاوت کیفیت بازی روبه رو بودیم و روی دو ضربه غافلگیر کننده گل خوردیم؛ یکی روی جوانی دروازه بان بود و قبل از گل دوم هم خوب بازی کردیم. 

 

منصوریان در مورد احتمال اخراجش از باشگاه ذوب آهن گفت: سوال شما تخریب کننده است، شما نگران من نباشید نگران شهرتان باشید!

 

سرمربی ذوب آهن در مورد داوری گفت: تاکید می کنم باختیم اما از داوری راضی بودیم.

 

وی در مورد اینکه وقت کشی انجام می دادید اظهار داشت:دو بازیکن ما مصدوم بودند و وقت کشی نمی کردند. تیم من در چنین فضایی نیستم به داور گفتم اگر احساس می کردید وقت کشی شده وقت را محاسبه کنید از چنین بردهایی خوشم نمی آید خیلی از مربیان چنین روشی دارند که من دوست ندارم. مطهری و خلعتبری بعد از مصدومیت تعویض شدند. فوتبال آذربایجان را می شناسم، از 13 سالگی در فوتبال هستم 48 سال سن دارم و می توانم از ادبیات سوال نوع سوال را تشخیص بدهم، با تراکتور هم 3 بر 3 شدیم.

 

خطیبی: اگر تعویض‌های من را مربیان ایتالیایی و آرژانتینی انجام می‌دادند می‌گفتند چنان و چنان کردند

رسول خطیبی بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل ذوب آهن اصفهان در نشست خبری اظهار داشت: قبل از هر چیزی من به جان باختگان زلزله اخیر و خانواده هایشان تسلیت می گویم، به مردم آذربایجان و خانواده هایشان تسلیت می گویم و امیدوارم خدا به آنها صبر بدهد.

 

وی افزود: هم تیم ذوب آهن و هم ما از ساعت 2 تا 3 صبح در بیرون هتل بودیم. به اندازه کافی استراحت نکردیم. نگران هم بودم که بخاطر بی خوابی کیفیت لازم را نداشته باشیم. قبل از صحبت در مورد بحث فنی باید از هواداران تشکر کنم که حمایت مان کردند ما در دقیقه یک گل خوردیم روی یک اتفاق فوتبالی که آن هم گفته بودم بازیسازی را از عقب انجام بدهیم.  ایرادی ندارد. گلی که خوردیم روی همین مساله بودیم.

 

خطیبی ادامه داد: بعد از اینکه گل خوردیم یک ربع از نظر روحی و روانی به هم ریخته بودیم اما با صحبت‌هایی که حین بازی انجام دادم توانستیم بر توپ و میدان مسلط باشیم و بازی در اختیار ماشین‌‌سازی بود. بازیکنان روح بزرگشان را نشان دادند، بازیکنان مان دستورات تاکتیکی را که به آنها دادم به خوبی اجرا کردند. فکر می‌کنم اگر زودتر گل می‌زدیم و از موقعیت‌های بدست آمده‌مان خوب استفاده می‌کردیم چهار بر یک یا پنج بر یک پیروز می‌شدیم.

 

سرمربی ماشین سازی تاکید کرد: درمورد برخی از مسائل هم نمی‌خواهم صحبت کنم. ما یک بر صفر عقب بودیم و درنهایت دو بر یک بردیم و سه امتیاز را گرفتیم که این روح بزرگ بازیکنان را نشان می دهد. ذوب آهن از نظر نفری بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد تیم ما بودجه‌اش در حدود 8 تا 10 میلیارد تومان است و مقابل تیمی با بودجه 30 تا 40 میلیارد تومانی بازی کردیم، آنها از نظر نفری یکی از بهترین تیم‌ها هستند. باید از بازیکنانم تشکر کنم در تیم ما صفا و صمیمیت وجود دارد و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. دستشان درد نکند ماشین‌سازی اکنون شخصیت خوبی پیدا کرده است.

 

خطیبی اضافه کرد: ما اگر در بازی‌های گذشته‌مان دقت می‌کردیم می‌توانستیم امتیازات بیشتری جمع کنیم و اکنون با 15-14 امتیاز یکی از مدعیان بودیم. امیدوارم این روند رو به رشد ما ادامه پیدا کند. فصل گذشته ماشین‌‌سازی در 30 مسابقه فقط 4 برد داشت و اکنون با 10 بازی سه برد داریم. امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد، ماشین‌‌سازی یکی از 6-5 تیم برتر است که فوتبال را به خوبی بازی می‌کند. از تمام عوامل باشگاه هم از روابط عمومی تا کادر اجرایی و سایر واحدهای دیگر باشگاه تشکر می‌‌کنم.

 

سرمربی تیم ماشین‌سازی درمورد اینکه بازیکنان شما با اجرای خوب کارهای تاکتیکی بازگشت عالی داشتند و تیم شما هم از نظر بدنی بسیار آماده بود گفت: بعد از اینکه گل خوردیم باید پلن 3-2 را داشته باشیم و خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم و به بازی برگشتیم، دو تعویض ما هم به خاطر مصدومیت بود. 

 

وی در مورد تعویض‌های خوبی که انجام داد عنوان کرد:ما در دقیقه یک گل خوردیم و سپس من تعویض کردم اگر یک مربی بزرگ این تعویض‌ها را انجام می‌داد و بازگشت اتفاق می‌ افتاد می‌گفتند مربیان ایتالیایی و آرژانتینی چنین و چنان کردند اما متاسفانه به مربیان ایرانی کم توجهی می‌شود. ما با بازیکنان جوان کار می‌کنیم و این جسارت می‌خواهد باید از آقای جودکی مربی بدنسازمان هم تشکر کنم او یکی از بهترین مربیان بدنساز ایران است و با کمترین امکانات بهترین بدنسازی را انجام داده است. 

 

خطیبی درمورد جذب بازیکنان عنوان کرد: من از بازیکنانی که داریم راضی هستم باید با آنها ادامه بدهیم. سعی می‌کنم 3-2 بازیکن دیگر هم در نیم فصل جذب کنیم که در خطوط جلو باشد و نواقص‌مان را برطرف کنیم. 

 

سرمربی ماشین‌سازی در مورد خطای مشکوک پنالتی در محوطه جریمه تیمش گفت: دو تیم فنی و فیزیکی بازی می‌کردند و داوری بازی سخت بود. تیم من برده و نمی‌توانم در مورد داوری حرف بزنم ما موقعی هم که بازنده شویم در مورد داوری حرف نمی‌زنم، امیدوارم که داور بازی نمره خوبی از این مسابقه بگیرد. 

 

***

 

دیدار پدیده (شهرخودرو) - پارس جنوبی جم

گل‌محمدی: بازی سختی را بردیم و مزد صبرمان را گرفتیم/ برد را به حمیداوی تقدیم می‌کنم

یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی در نشست خبری این بازی اظهار داشت: بازی سختی را بردیم و برد شیرینی به دست آمد. تیم حریف خیلی دفاعی کار کرد. در این بازی ها باید در موقعیت‌ها به خصوص در نیمه اول استفاده کرد تا راحت تر بازی کنیم. در نیمه دوم گل زدیم و گل زیبایی هم به ثمر رساندیم.

 

وی ادامه داد: بازی حساسی را بردیم. در وجود بچه ها کمی استرس بود چون می خواستیم جزو تیم های بالای جدول باشیم و به همین خاطر کمی بی دقت بودیم. در هر صورت از این 3 امتیاز خوشحایم. از بازیکنانم تشکر می کنم که برای این 3 امتیاز خیلی زحمت کشیدند. از هواداران هم بابت حمایت خوبی که داشتند تشکر می کنم. از سال قبل تا به حال حمایت خیلی خوبی از ما کردند، از این فرصت استفاده می کنم و این برد را به آقای حمیداوی و شرکت شهر خودرو تقدیم می کنم که سختی های زیادی را متحمل شدند.

 

گل محمدی در خصوص وضعیت مصدومیت فرامرزی هم افزود: امیدواریم برای زانوی این بازیکن مشکلی پیش نیاید. باید یکی دو روز بگذرد و از زانوی این بازیکن عکسبرداری شود.

 

سرمربی شهر خودرو در مورد اینکه بعد از گل چرا موقعیت‌هایی به دست نیاوردید افزود: ما موقعیت های خوبی در بازی داشتیم اما گل که نزدیم تمرکز از دست رفت. موقعیت 50 درصدی هم امروز به حریف ندادیم. فشار زیادی به تیم حریف آوردیم و مزد صبر خودمان را گرفتیم. ما بعد از گل موقعیت داشتیم اما تمرکز بازیکنان کمی از دست رفت.

 

اسدی: لیگ هنوز ادامه دارد اما ما با مدعیان بازی کردیم/ گلایه از توهین به کمالوند

امیر صادقی پناه مدیر رسانه‌ای پارس جنوبی در ابتدای نشست خبری از توهین‌هایی که به فراز کمالوند در ورزشگاه شد گله کرد. او همچنین اعلام کرد که یک دوربین 90 دقیقه روی فراز کمالوند که در این بازی محروم بوده زوم کرده بود.

 

سپس مرتضی اسدی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو در خصوص این بازی اظهار داشت: قبل از هر چیز این برد را به شهر خودرو تبریک می گویم، بچه های ما هم خیلی زحمت کشیدند. به جز یکی دو موقعیت روی دروازه ما اتفاق دیگری رخ نداد. لیگ هنوز ادامه دارد اما ما با مدعیان بازی کردیم. همین شهر خودرو شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

 

وی درباره داوری بازی گفت: داوری بازی امروز بد نبود. البته شاید کمی به سمت شهر خودرو بود اما اتفاق خاصی رخ نداد. داور باید در یک صحنه بازیکن شهر خودرو را اخراج می کرد چون با آرنج به صورت مگنو کوبید و حتی کمک داور می توانست این صحنه را ببیند.

 

اسدی درباره عذرخواهی یکی از خبرنگاران مبنی بر اتفاقات رخ داده و صحبت‌هایی که علیه کمالوند شده تصریح کرد: هر تیمی سرمایه هایش تماشاگران هستند. خیلی عالی تشویق کردند و فکر می کنم همین تماشاگران باعث شدند ما فشار روحی را تحمل کنیم. البته از هواداران مان تقدیر می کنم این مسافت را با ماشین شخصی آمدند و امیدوارم در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم تا دل هواداران مان را شاد کنیم. ما روز به روز هماهنگ تر می شویم و 18 بازیکن ما تغییر کردند، امیدوارم در ادامه راه بهتر از این نتیجه بگیریم.

 

***

 

دیدار نساجی - نفت مسجد سلیمان

مهاجری: مشکلات زیادی داریم اما ارائه چنین فوتبالی قابل تقدیر است/ نساجی اعتماد به نفس ندارد

رضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار تیمش با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در ابتدا از تماشاگرانمان که این مسیر طولانی را طی کردند و به اینجا آمدند تشکر می‌کنم. از سوی مقابل هم از تماشاگران نفت تشکر می‌کنم و این جای تقدیر دارد که لیدرهای دو تیم از هم پذیرایی می‌کنند. زیبایی فوتبال باید نشان داده شود. 

 

وی افزود: امروز بازی بود که گل نداشت ولی دو تیم توسط تماشاگرانشان حمایت شدند و این جای تقدیر و تشکر دارد. همه اینها گذرا است و من وقتی پسر 8 ساله را در ورزشگاه می‌بینم خوشحال می‌شوم. حمایت و رفتار تماشاگران نکته بارز این مسابقه بود.

 

رضا مهاجری ادامه داد: آنها موقعیت روی دروازه‌ ما خلق نکردند و در نیمه دوم اگر 5-4 مصدوم نداشتیم شاید آشوری را اصلا به زمین نمی‌فرستادم ما از نظر فوتبالی خوب کار می‌کنیم ولی اعتماد به نفس نداریم. امروز شنیدم ماشین‌سازی بازی را برده ولی به نظرم ذوب آهن در پروسه باخت گیر کرده است. تیم ما هم همین شرایط را دارد و باید اعتماد به نفسش برگردد. 

 

وی افزود:  نفت مسجد سلیمان تا الان باختی نداشته و درست است که بازی‌ها را نبرده ولی آنها هم به این اعتماد به نفس رسیده‌اند که در مسابقات شکست نخورند. ما امروز در نیمه دوم تا دهانه دروازه هم رفتیم ولی گل نزدیم. باید این اعتماد به نفس به تیم ما برگردد. شما می‌دانید ما مشکلات زیادی داریم ولی با آن همه مشکل ارائه چنین فوتبالی قابل تقدیر است. 

 

سرمربی نساجی در خصوص داوری مسابقه گفت: داوری عالی بود و ما از عملکرد او راضی هستیم. 

 

تارتار: نفت شخصیت نباختن گرفته است/ آرزوی شکست پرسپولیس را دارم

مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی تیمش با نساجی اظهار داشت:در ابتدا به هموطنان عزیزم که در زلزله عزیزانشان را از دست دادند تسلیت می‌گویم.

 

وی افزود: بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول ما خوب کار کردیم ولی در نیمه دوم با تعویض های حریف آنها خطرناک‌تر ظاهر شدند. من فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود، فقط ما شرمنده هوادارانمان شدیم چون از دقیقه اول ما را تشویق کردند و امیدوارم در بازی های آتی آنها را شاد کنیم.

 

 مهدی تارتار در نشست خبری بعداز بازی با نساجی درخصوص اینکه امروز تیمش با دست بسته مقابل رقیبش به میدان رفت گفت: همینطور است، پیام ملکیان مصدوم بودو برای فیزیوتراپی به اهواز رفت. البته ما در هر پست دو بازیکن خوب داریم و اگر دقت کرده باشید امروز مکانی نیمکت نشین بود. به بازیکنانم هم گفته بودم که نساجی خوب کار می‌کند و انصافا آنها در نیمه دوم عالی ظاهر شدند. 

 

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران مبنی  بر عملکرد ضعیف نفت مسجدسلیمان از شروع لیگ تا امروز گفت: نظر شما برای من قابل احترام است اما ما ابتدای فصل هدف‌گذاری کردیم که الان از آن هدف‌گذاری بالاتر هستیم. هدف ما این است که سهمیه را در لیگ برتر حفظ کنیم. بعضی مواقع هم تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و کار سخت می‌شود. ما مقابل شاهین هم مشکل داشتیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم. 

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح  کرد: برای تغییر تاکتیک بعضی مواقع باید بازی مستقیم انجام داد تغییر تاکتیک یعنی این. ما امروز فرزاد حاتمی را در اختیار نداشتیم و وقتی تیمی مثل نساجی بسته بازی می‌کند ما باید به بازی روی هوا روی بیاوریم اما چاره‌ای نداشتیم. ترجیح دادیم روی زمین بازی کنیم تا به مشکل نخوریم. به هر حال کار ما سخت است و توقعات بالا است. توقع بالا می‌تواند به ضرر ما باشد یا به نفع ما اما باید هواسمان باشد که جو را از دست ندهیم و باید فوتبال بازی کنیم. 

 

وی ادامه داد: اگر قرار باشد ما به زیر توپ بزنیم هوادار ناراحت می‌شود چون اینجا خوزستان است و آنها انتظار فوتبال دارند. امروز ما در نیمه دوم خوب کار نکردیم. 

 

وی با اشاره به اینکه نفت مسجدسلیمان آخرین تیمی بود که وارد بازار نقل و انتقالات شد گفت: با توجه به اینکه دیر کارمان را شروع کردیم موجودی که در بازار وجود داشت را گرفتیم البته عماد میرجوان جزو بازیکنان خوب ما است و در سال‌های گذشته 5-4 گل به ثمر رسانده است شما ببینید پریرا با آن همه هزینه در فولاد فقط یک گل زده است. قیمت مهاجم  همیشه بالا است و ما توان هزینه زیاد نداریم. دو بازیکن تیم ما به شهر خودرو رفتند که نزدیک به سه میلیارد تومان هزینه داشتند با همه این اوضاع و احوال در دوازده بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخوردیم و نفت شخصیت نباختن گرفته است. فراموش نکنید سال گذشته همه به دنبال سه امتیاز از نفت بودند اما حالا شکست این تیم سخت شده است. 

 

تارتار درخصوص دیدار با پرسپولیس گفت: زود است در مورد این مسابقه حرف بزنم چون بیش از دو هفته دیگر این بازی برگزار می‌شود. ما در همه مسابقات برای برد به زمین می‌رویم اما صادقانه این صحبت را به شما می‌گویم یکی از آروزهای من این است که پرسپولیس را شکست دهم. 

 

***

 

دیدار شاهین بوشهر - گلگهر سیرجان

جلالی: امتیاز گرفتیم که این امیدوارکننده است/ ما و وقت کشی؟ بازیکنان شاهین خود را زمین می زدند

مجید جلالی بعد از تساوی یک بر یک مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری گفت: ما در سخت ترین شرایط هستیم، بازیکنان مصدوم زیادی داریم. بازیکنانی امروز بازی کردند که تا امروز فیکس نبودند و اصلا در این فصل بازی نکرده بودند. با این حال بازی بد نبود. مشکل داریم سعی می کنیم در آینده مشکلات کمتر شود اینکه امروز امتیاز گرفتیم امیدوار کننده است.

 

جلالی در مورد اینکه  تیمش مشکلات زیادی دارد، گفت: واقعیت این است که تیم ما مشکلاتی دارد. این سومین مسابقه ای است که با تیم هستم و تلاش می کنم مشکلات را یکی یکی به آن رسیدگی کنم. حتما مشکل بدنی داریم. وقتی 5 بازیکن از 9 بازیکن مصدوم هستند مشکل وجود دارد. تمرینات خوبی در این هفته داشتیم.  در تمرین چهارشنبه ترکیب خط دفاع ما عوض شد. نیاز به زمان داریم. هم از نظر بدنی وهم در برخی پست ها نیاز به ترمیم داریم.

 

سرمربی گل گهر سیرجان در مورد وضعیت تیم شاهین گفت: شاهین سعی خودش را کرد. وقتی گل خوردیم شرایط ما سخت شد، امیدوارم شاهین هم در اینده بتواند خودش را پیدا کند.

 

جلالی در مورد وقت کشی بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان ما ؟!دوسه نفرشان را نباید بازی می دادم اما چاره ای نداشتم فکر نمی کنم خودشان را بیمورد زمین انداخته باشند. بیشتر حریف بازی را اداره کرد، هیچکس چنین چیزی را دوست ندارد.این بازیکنان شاهین بودند که خودشان را زمین می انداختند.

 

کریمیان: یا مربی مدنظرشان را بیاورند یا اجازه کار به این کادر را بدهند/ شاهین برای لیگ برتر بسته نشده است

مهرداد کریمیان بعد از تساوی یک بر یک مقابل گل گهرسیرجان در نشست خبری اظهار داشت: 10 هفته شور و نشاطی در بین  تماشاگران ایجاد شد. در این بازی برنامه داشتیم اما متاسفانه داور مسابقه در اعلام پنالتی عجله کرد. اگر خطایی هم بود بیرون از محوطه جریمه بود و ادامه اش به داخل محوطه جریمه کشیده شد.

 

وی افزود: متاسفانه داوران پشت دروازه هیچ کمکی نمی کنند. سه امتیازی که از نان شب برای ما  واجب تر بود گرفته شد از خودم در زندگی فوتبالی ام تا همین بازیکنان، شاید تلنگری هم به باشگاه می خورد و از خواب زمستانی خارج می شد اما نبردیم و این وضعیت ادامه دار شد اما با توجه به تعطیلی لیگ و بعد از دو سه روز استراحت تکلیف تیم مشخص می شود یا مربی مد نظرشان را بیاورند یا این کادر می تواند ادامه بدهد اجازه کار بدهند.

 

کریمیان تاکید کرد: از این شرایط گلایه دارم و خسته شدم و توانی که باید را ندارم، می توانستیم با این وضعیت هم برنده شویم. تعویض هایی که انجام دادیم هم باید بگویم عقب نشستند اما بازهم موقعیتی به حریف ندادیم. حریف در دقایق پایانی فقط بازی مستقیم انجام می دادند بازیکنان خواستند و تلاش کردند. تماشاگران هم فوتبال بهتری دیدند. می توانستیم بازهم گل دوم را بزنیم، این تیم درست می شود و امیدوارم این تیم در لیگ برتر بماند. در هفته دهم صحبت در مورد ماندن در لیگ برتر درست نیست اما شرایط ما اینجوری است 20 بازی دیگر داریم امیدوارم هرچه خیر است برای تیم شاهین رقم بخورد.

 

کریمیان در مورد تعویض های بازیکن تهاجمی با بازیکن تدافعی گفت: بازیکن تهاجمی را جای بازیکن تدافعی نبردیم بازیکنی مثل مالکی را بیرون آوردیم و بازیکن جایگزین هم همان شرایط را داشت و همان وظایف را سعید کریمی انجام می داد و حریف هم بازی مستقیم می کرد.

 

مربی شهرداری بوشهر در مورد روند جذب بازیکن و اینکه بازیکنان در حد لیگ برتر نبوده اند، گفت: درست می فرمایید تیم برای لیگ برتر بسته نشده است.من در شیراز هم کار می کردم در جذب بازیکن نقشی نداشته ام،جو مسموم است.برخی تیم ها بازیکنی می گیرند تا خرج تیم را بدهند. وقتی در جذب بازیکن دخالت کنید هزارتا داستان خواهید داشت. باشگاه باید کمیته جذب بازیکن داشته باشد تا نظارت بر جذب بازیکن داشته باشد این کمیته در باشگاه ما نبود و بازیکنانی در سطح لیگ برتر نگرفته ایم. حتما باید بازیکنانی به تیم اضافه شوند که تاثیرگذار باشند. سه جای خالی داریم و در نیم فصل هم می توانیم بازیکنان جدیدی بگیریم. هفته آینده با سایپا داریم که ‌آنها نیز مثل گل گهر است. گل گهر هم ضعیف ترین تیم لیگ نیست بازی های خوبی انجام داده شاید این تیم تحت تاثیر بازی خوب ما قرار گرفته باشد. این تیم باید بازیکن بگیرد تا در آینده موفق باشد.

 

کریمیان در مورد مشکلات مدیریتی باشگاه شاهین و اینکه هر کسی برای خودش تصمیم می گیرد، گفت: نظراتی که گفتید ارتباطی به من پیدا نمی کند. در جایگاهی نیستم که بخواهم این سوال را پاسخ بدهم و حواشی ربطی به بازیکنان ندارد. این مسائلی که گفتید از ابتدا بوده ما روز به روز بهتر شدیم. بازیکنان روز به روز بهتر شده اند و این مسائل ربطی به آنها ندارد، این حواشی باید درست شود و ساختارها اصلاح شود ولی ربطی به مسایل فنی ندارد.

 

 

وی در مورد وضعیت میلاد شعبانلو، گفت: میلاد شرایط خوبی داشت و می خواستیم در فهرست 18 نفره قرارش بدهیم و برای این بازی روی او حساب کرده بودیم.

 

کریمیان در مورد اینکه به عنوان سرمربی باقی می مانید گفت: اگر شرایط طوری باشد که بازیکن بگیرم می مانم،شاید حالا حرف های دلم را باز نکنم بهتر باشد.یک دوره 5-6 روزه وقت داریم که روی شرایط بدنی کار کنیم. باید با جذب بازیکن شرایط تیم اصلاح شود شاهین ابتدا باید بازیکن بگیرد. صحبت هایی است که باید انجام شود و امیدوارم در چند روز آینده این مسائل به نتیجه برسد.

 

فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------