۲ طلا برای سانداکاران بانوان ایران/ الهه منصوریان فینالیست شد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی ساندای بانوان
نماینده‌های اوزان منهای ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم تیم ملی ساندای بانوان، با برتری مقابل حریفان خود، مدال طلای رقابت‌های جهانی را کسب کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان که از صبح امروز (دوشنبه) ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۸ دومین روز خود را سپری می‌کند، سانداکاران وزن منهای ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران با شکست حریفان خود در دیدار پایانی این اوزان، به مدال طلا دست یافتند.

 

در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم، شهربانو منصوریان که پس از یک دور استراحت در مرحله نیمه‌نهایی "کریستینا نورازووا" از روسیه را شکست داده بود، امروز در مبارزه فینال مقابل "کریستینا دی اولویرا" از برزیل در همان راند نخست به برتری رسید تا نخستین طلای ایران در این مسابقات را دشت کند.

 

هم‌چنین در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، مریم هاشمی نیز که پیش از این با پیروزی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل "حبا محمد" از مصر فینالیست شده بود، در فینال موفق شد از سد "پونام" هندی گذشته و مدال طلا را به نام خود ثبت کند.

 

اما الهه منصوریان سانداکار وزن ۶۵ کیلوگرم زنان ایران نیز با برتری مقابل "لیدا  سلماح" از لبنان فینالیست شد تا رقیب "اژه شاکر" از ترکیه شود. او پیش از این برابر "آلیس کوردونیر" فرانسوی به برتری دست یافته بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------