بدشانسی بی پایان هافبک استقلال؛ شجاعیان دوباره رباط داد؟



اخبار,اخبار ورزشی,مصدومیت داریوش شجاعیان
عکاس هایی که کنار زمین شاهد سر خوردن داریوش شجاعیان روی توپ بودند، وی را بعد از خروج از زمین تعقیب کردند، زمانی که او با نگرانی از مصدومیتش حرف می زد.

به گزارش ورزش سه، منابع ما در باشگاه استقلال خبر دادند که داریوش شجاعیان دوباره از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده است، این تایید خبری است که پیشتر در خبرگزاری فارس منتشر شد، اگر چه خود بازیکن همچنان امیدوار است فردا در جواب ام آر آی خبر بهتری را بشنود.

 

هافبک استقلال امروز در دقیقه 36 بازی با سایپا در وسط زمین سرنگون شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا به این ترتیب سازنده تک گل استقلال در نیمه اول دچار مصدومیت شود.


مصدومیت این بازیکن به شکلی بود که استراماچونی تصمیم گرفت تا او را از زمین خارج کند و بعد از این اتفاق بود که سجاد آقایی جانشین این بازیکن در ترکیب شد تا به نوک خط حمله برود و در کنار قائدی، خط آتش آبی ها را تشکیل دهد.


شجاعیان وقتی در حال ترک زمین بود با نگرانی به پزشک تیم می گفت زانویش «تق» صدا کرده است و این کابوسی است که بازیکنان حرفه ای فوتبال را همواره تعقیب می کند. برای شجاعیان که یک بار این مصدومیت دردناک و تلخ را پشت سر گذاشته، ممکن است دوباره اتفاق تلخی رخ بدهد اما همه امیدوارند شانس در آخرین لحظه به او رو کند و مصدومیت امروز همان طور که برادرش در اینستاگرام استوری کرده چیزی غیر از رباط صلیبی باشد.

 

شجاعیان یک بار در بازی رفت برابر ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شکل مشابهی دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد، او در آن بازی پایش روی توپ سر خورد و به قبول وینفرد شفر در حالی که در اتوبوس تیم ملی برای حضور در جام جهانی را باز کرده بود به بداقبالانه ترین شکل ممکن از این پرش بزرگ محروم شد.

اخبار,اخبار ورزشی,مصدومیت داریوش شجاعیان
اخبار,اخبار ورزشی,مصدومیت داریوش شجاعیان
اخبار,اخبار ورزشی,مصدومیت داریوش شجاعیان
اخبار,اخبار ورزشی,مصدومیت داریوش شجاعیان

 

 

داریوش شجاعیان با سیاه کردن صورت خود و انتشار پستی در صفحه شخصی، مصدومیت شدیدش را تایید کرد.

اخبار,اخبار ورزشی,مصدومیت داریوش شجاعیان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------