تیاگو سیلوا: مسی می‌خواهد به همه زور بگوید و داوران را تحت فشار بگذارد!



اخبار,اخبار ورزشی,سیلوا و مسی
کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل همتای خود در ترکیب تیم ملی آرژانتین را به تلاش برای تحت فشار قراردادن داور بازی دوستانه دو تیم متهم کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا پس از شکست یک بر صفر شب گذشته (جمعه) تیم‌ ملی برزیل مقابل آرژانتین در دیداری دوستانه‌ای که در عربستان سعودی برگزار شد، تیاگو سیلوا کاپیتان برزیلی‌ها از همتای آرژانتینی خود لیونل مسی انتقاد کرد.

 

سیلوا گفت: او می‌خواست بر بازی تحکم کند. او دو نفر را زد و داور هیچ کاری انجام نداد. من با داور بحث کردم و او فقط می‌خندید. داور نباید در قضاوت‌هایش احترام و علاقه‌ای که برای بازیکنان قائل است را دخالت دهد. مسی همیشه به دنبال آن است که داوران را برای اعلام ضربات آزاد در نقاط خطرناک زمین بازی تحت فشار قرار دهد و همیشه کارش همین بوده است. ما با بعضی از بازیکنان‌مان که در اسپانیا بازی می‌کنند صحبت کردیم و آنها هم این موضوع را تأیید کردند. او به دنبال آن است که بازی را تحت کنترل بگیرد و روی تصمیمات داوران تأثیر بگذارد.

 

سیلوا افزود: در لیگ قهرمانان اما مسی خیلی به مقصودش نمی‌رسد چون داوران سختگیرتر هستند. آنجا شما نمی‌بینید که او تلاش کند خیلی روی داوران فشار بیاورد. با این حال بعضی از داوران به خاطر احترامی که برای مسی قائل هستند، جانبدارانه قضاوت می‌کنند. اینکه امشب ما نیمار را در ترکیب تیم‌مان نداشتیم، به ضررمان تمام شد.

 

یکی از اتفاقات مهم جریان بازی درگیری لفظی مسی با تیته سرمربی تیم ملی برزیل بود. به نظر می‌رسد کاپیتان تیم ملی آرژانتین به سرمربی سلسائو که به قضاوت داور اعتراض داشت، گفته « دهانت را ببند».

 

مدافع میانی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در این باره هم گفت: درک اینکه ما چه زمانی باید در زمین مسابقه احترام یکدیگر را حفظ کنیم، کار سختی است و ما می‌بینیم یکی از بازیکنانی که در دنیا بیش از همه تحسین می‌شود، به فردی که از او بزرگتر است بی‌احترام می‌کند. بی‌احترامی به شخصی که از شما مسن‌تر است به هیچ وجه کار خوبی نیست حال آن شخص می‌خواهند سرمربی تیم حریف باشد. احترام گذاشتن به رقیب همیشه مهمترین چیز است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------