تورنمنت تکواندو کرواسی| مردانی به مدال برنز رسید



اخبار,اخبار ورزشی,تورنمنت تکواندو کرواسی
در پایان تورنمنت بین‌المللی کرواسی، سجاد مردانی بر سکوی سومی ایستاد و فرزان عاشورزاده در یک قدمی کسب مدال به دلیل آسیب‌دیدگی از ادامه رقابت‌ها انصراف داد و از کسب مدال بازماند.

به گزارش تسنیم به نقل از وابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات رده سنی بزرگسالان در تورنمنت بین المللی کرواسی با حضور 313 تکواندوکار امروز (یکشنبه - 19 آبان ماه) در شهر زاگرب برگزار شد.

 

فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی به منظور ارتقای رنکینگ المپیکی در این رویداد حضور پیدا کردند که در نهایت سجاد عنوان سومی را به دست آورد و فرزان در یک قدمی کسب مدال به دلیل آسیب دیدگی از ادامه رقابت‌ها انصراف داد و از کسب مدال بازماند.

 

فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم در نخستین دیدار با دجانگو مریر از کانادا مبارزه کرد و در پایان راند دوم با نتیجه 34 بر 2 به برتری رسید، در ادامه به مصاف سیمونه سرسنزی از ایتالیا رفت و 7 بر صفر پیروز شد. فرزان سپس باید با جوآن جورکوئرا از اسپانیا مبارزه می‌کرد اما به دلیل آسیب دیدگی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

سجاد مردانی تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان پس از یک‌دور استراحت، ابتدا ایوان بولانویس از آلمان را در پایان راند دوم 20 تایی (24-3) کرد، سپس به مصاف مایکون سیکوئرا از برزیل رفت و درحالی که تا ثانیه 21 راند سوم 4-2 از حریف خود جلو بود به دلیل تمارض حریف و تشخیص داور به حرکت خطا و اصابت مشت به گردن نماینده برزیل،  بازنده اعلام شد.

 

هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------