رونالدو: توپ طلا برای من مثل جایزه نوبل است



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو
کریستیانو رونالدو که از بخت‌های مهم دریافت جایزه توپ طلای امسال به حساب می‌آید، این جایزه را به جایزه نوبل تشبیه کرد.

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو به همراه رقیب بزرگش لیونل مسی رکورددار دریافت جایزه توپ طلا است. رونالدو و مسی تا کنون هر کدام پنج بار صاحب توپ طلا شده‌اند و امسال هم از نامزدهای اصلی دریافت این جایزه هستند. رونالدو در مصاحبه با نشریه فرانسوی فرانس فوتبال دریافت جایزه توپ طلا را با دریافت جایزه نوبل مقایسه کرد.

 

رونالدو در آستانه برگزاری مراسم اهدای طلا در روز 2 دسامبر گفت:" من از مایکل  جردن چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام، همینطور از همه کسانی که در کار خود درخشان بوده‌اند. من حتی فقط درباره ورزش حرف نمی‌زنم. من خیلی دوست دارم مطالبی که درباره جوایز نوبل است را بخوانم. کسانی که چیزی را اختراع کرده‌اند، چیزی ساخته‌اند یا باعث پیشرفت چیزی شده‌اند".

 

ابرستاره پرتغالی یوونتوس در ادامه گفت:" جایزه نوبل برای آنها مثل توپ طلا برای من است. دوست دارم بدانم آنها چرا فلان چیز را ابداع کرده‌اند و چطور موفق به این کار شده‌اند. این برای من موضوع مهمی است و کمکم می‌کند بهتر شوم".

 

رونالدوی 34ساله که در 57 بازی با پیراهن یوونتوس 34 گل به ثمر رسانده در ادامه گفت:" هدف من این است که همینطور که سنم بالا می‌رود خودم را جوان نگه دارم یا به عبارت دیگر در رقابت باقی بمانم. حدود 70درصد از زندگی من فوتبال است. برای ماندگار شدن باید باهوش بود. من اسمش را آموزش یک بازیکن می‌گذارم. شما باید مراقب زندگی‌تان، تغذیه‌تان و خواب‌تان باشید".

 

رونالدو در ادامه گفت:" من پانزده سال است که از خود گذشتگی می‌کنم و بعدها به کارهایی که کرده‌ام نگاه خواهم کرد و خودم را تحسین خواهم کرد. ولی از این هم مهمتر این است که من بعد از فوتبال، از بودن در کنار دوستان و خانواده و فرزندانم لذت خواهم برد و درس خواهم خواند. من از لحظه حال لذت می‌برم و می‌خواهم تجربه زیسته‌ام را به اشتراک بگذارم. ولی نه حالا، من هنوز خیلی جا دارم".

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------