منچسترسیتی از لیگ قهرمانان حذف نخواهد شد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال منچسترسیتی
تیم فوتبال منچسترسیتی به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی از لیگ قهرمانان حذف نخواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از The Athletic، باشگاه منچستر سیتی مجاز به ادامه حضور در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

 

پس از اعلام نتایج تحقیقات در ماه دسامبر، منچسترسیتی با جریمه نقدی روبرو خواهد شد.

 

در نوامبر گذشته، مجله آلمانی اشپیگل اسناد و مدارکی را منتشر کرد که نشان می‌داد منچسترسیتی سعی دارد با جابجایی پول قوانین فیرپلی مالی را دور بزند تا به نظر برسد که این باشگاه پول بیشتری دریافت کرده است.

 

طبق دستورالعمل‌های یوفا، نهاد حاکم بر فوتبال اروپا، باشگاه‌ها فقط می‌توانند به اندازه درآمد خود هزینه کنند. منچسترسیتی با جعل اعداد و ارقام توانست هزینه بیشتری را برای خرید بازیکنان اختصاص دهد.

 

در ماه مه، گفته می‌شد یوفا به دنبال آن بود که منچسترسیتی را به دلیل این تخلفات از لیگ قهرمانان منع کند.

 

به گزارش The Athletic، ممکن است سیتی از محروم نشود، زیرا یوفا نمی‌خواست دعوا طولانی با این باشگاه داشته باشد.

 

اما این روزنامه معتقد است چهره‌های ارشد اتحادیه فوتبال اروپا نگران این هستند که پرداختن به سیتی منجر به سال‌ها بحث و گفتگو‌های پرهزینه می‌شود، که وقتی روشن شود که سیتی تنها تیمی نیست که به دنبال استفاده از گریزگاه‌های فیرپلی مالی است، توجیه آن دشوار خواهد بود

 

یوفا از زمان تصمیمات مهم در برابر سیتی و باشگاه " ثروتمند" پاری سن ژرمن در سال ۲۰۱۴، پیگرد باشگاه‌ها بخاطر نقض قوانین مالی را بسیار دشوار دیده است. هیئت حاکمه همچنین اعتراف کرده است که این مقررات به هدف اصلی خود یعنی کاهش سطح بدهی در فوتبال دست یافته است.

 

منچستر سیتی در هشت سال گذشته چهار بار از پشتوانه مالی عظیم خود برای قهرمانی در لیگ برتر استفاده کرده است و فصل گذشته را با فتح اولین سه گانه داخلی تاریخ انگلیس به پایان رسانده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------