نیمار - رئال؛ تائید شد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار رئال مادرید و پاری سن ژرمن
نقل و انتقالات تابستانی 2019 به طور قطع با نیمار به یاد آورده خواهد شد. فوق ستاره برزیلی که تصمیم خود برای جدایی از پی اس جی را گرفته بود، قصد داشت به لالیگا برگردد. رئال و بارسا انتظار او را می کشیدند ولی در نهایت با توقعات مالی بالای پی اس جی این انتقال ممکن نشد و نیمار در پاریس ماند.

به گزارش ایلنا، برای نیمار مهمتر از هر چیزی جدایی از پی اس جی بود و او دو گزینه رئال و بارسلونا را برای این مهم مدنظر داشت اما تا هفته آخر نقل و انتقالات بیشتر تلاش او برای پیوستن به رئال بود و برای این منظور حتی با 4 بازیکن بزرگ رئال نیز در تماس مداوم بود اما پس از اینکه متوجه شد رئال از تلاش برای جذب او دست کشیده، تصمیم گرفت تا به حرف دوست صمیمی خود لیونل مسی گوش دهد و پیشنهاد بارسا را جدی تر بگیرد. نیمار حتی حاضر شده بود خودش 20 میلیون یورو پرداخت کند تا مجوز جدایی اش از پی اس جی صادر شود.

 

نیمار تا پیش از 20 آگوست که رئال رسما به پی اس جی اطلاع داد از جذب وی منصرف شده، با سرخیو راموس کاپیتان رئال در تماس مداوم بود. او تلاش داشت از طریق کاپیتان پرنفوذ رئال، مسیر انتقالش به جمع کهکشانی ها را هموار کند. 

 

شب گذشته نیمار یک نیمه را برابر رئال روی نیمکت بود و در نیمه دوم وارد زمین شد. نمایش نیمار مطابق انتظار نبود و ثابت شد که او پس از مصدومیت، هنوز به فرم واقعی خود برنگشته است.

 

در پایان بازی که با تساوی 2-2 همراه بود، شاهد خوش و بش سرخیو راموس و نیمار در زمین بودیم. این دو برای ثانیه هایی نیز با یکدیگر حرف زدند و البته محور حرف های شان مشخص نبود ولی برخورد بسیار گرم شان نشان می داد که ادعای مارکا دور از واقعیت نبوده و این دو در طول تابستان با یکدیگر تماس داشته اند. گفته می شود نیمار آخرین فصل حضورش در پی اس جی را پشت سر می گذارد و تابستان بعد نیز سوژه اول نقل و انتقالات خواهد بود.

اخبار,اخبار ورزشی,دیدار رئال مادرید و پاری سن ژرمن

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------