مورینیو: حرفی در مورد آرسنال ندارم



اخبار,اخبار ورزشی,مورینیو
ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام ابراز امیدواری کرد دله آلی به بهترین سطح خود برسد.

به گزارش ورزش سه، امروز اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال از سمت خود اخراج شد. مدتی قبل و پیش از حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تاتنهام، اخبار زیادی در مورد احتمال حضور او در آرسنال شنیده می شد، اما مورینیو حالا تاکید کرد از حضور در تاتنهام رضایت داشته و علاقه ای ندارد در مورد شرایط آرسنال صحبت کند.

 

ژوزه مورینیو گفت: "حرفی در مورد آرسنال ندارم و این اتفاق رخ نداد. من از هدایت تاتنهام بسیار خوشالم و نمی توانم در مورد احتمال حضور در تیم دیگری صحبت کنم. شما ممکن است احتمال حضور من در هر باشگاهی در جهان را مطرح کنید، اما قرار نیست من به آنجا بروم.

 

پیشرفت دله آلی؟ بهتر است شما به جای من با خود دله آلی صحبت کنید. من در میدان حضور ندارم و نمی دوم، بازی نکرده و مبارزه نمی کنم. ما فقط سعی می کنیم شرایط مناسب را برای دله آلی فراهم کنیم تا احساس خوبی هنگام بازی کردم داشته باشد. دله آلی دو بازی فوق العاده داشته، اما قرار نیست در هر مسابقه او به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخابی شود و او قطعا در برخی دیدارها نمایش ضعیفی نیز خواهد داشت. دله آلی همیشه باید یک سطح حداقلی را در میدان نشان دهد و وظیفه من این است کاری کنم که او از آن سطح دیگر پایین تر نیاید. دله آلی بازیکنی جوان است که همه شرایط پیشرفت را داراست و من باید کاری کنم که او بتواند به بهترین سطح خود رسیده و ثبات داشته باشد."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------