حرفهای تند صادق درودگر خطاب به درخشان!



اخبار,اخبار ورزشی,صادق درودگر
صادق درودگر می گوید: اگر باغچه برخی افراد را که درباره سیروس قایقران صحبت می‌کنند را بیل بزنیم، کرم های بیشتری دیده خواهد شد!

به گزارش ورزش سه، شب گذشته در برنامه مناظره شبکه یک سیما نیز با حضور چهار میهمان، گفتگویی شکل گرفت. سید مصطفی هاشمی‌طبا رئیس سابق سازمان تربیت بدنی، در ابتدا پاسخ خود به سوال مربی خارجی یا ایرانی را به وضعیت کشور مربوط دانست و از «تحریم های ظالمانه» گفت.

 

صادق درودگر دیگر میهمان برنامه هم صحبت های خود را به این شکل آغاز کرد: شما برای انتخاب مربی یا هر برنامه ریزی شما باید یک هدف انتخاب کنید. اگر هدف داشته باشید، می کنید که نزدیک ترین راه باشد و با بیشترین شانس و کمترین ضرر به هدف برسید. وقتی در عرصه ملی به این موضوع توجه می کنید، به باور مردم، غرور و نشاط ملی، اثرات اجتماعی و... باید مدنظر باشد. همچنین عوامل دیگری هم به صورت پنهان در تصمیم گیری نقش دارند؛ همچنین شرایط و بحران هایی هستند که ممکن است شما را مجبور به انتخاب کند.

 

فتح الله زاده دیگر میهمان برنامه تلویزیونی مناظره بود که گفت باید «واقعیت ها را رو کنیم تا مردم قضاوت کنند». کلید واژه «وضعیت فعلی کشور» نیز توسط فتح الله زاده بازگو شد. مدیرعامل استقلال همچنین شرایط کنونی را بحرانی دانست و در ادامه نیز گفت: همه می‌خواهند خودشان را بی گناه جلوه دهند و این نقطه آغاز مشکلات ماست.

 

درودگر خطاب به هاشمی طبا عنوان کرد: شما در آسیا چند کشور می شناسید که فوتبالش ملی است؟ ژاپن، ویتنام و ازبکستان. ژاپن هم که آقای موریسیا را آوردند، چون ایشان در سال های اخیر سه قهرمانی جی لیگ به دست آوردند. کره شمالی و ویتنام و ازبکستان هم شرایطش متفاوت است. هر کدام از کشورهای خوب را ببینید، مربی خارجی می آورند. وضعیت اقتصادی عراق هم خوب نیست اما خارجی می آورند. فوتبال درس زندگی می دهد؛ ما برای خیلی جاهای دیگر کشور مدیر خارجی نیاز داریم اما وقتی می خواهیم با فوتبال مواجه شویم، باید با منطق فوتبال حرف بزنیم؛ مثل انگلستان و فرانسه و ایتالیا که بهترین مربی ها را دارند اما از تیم های خارجی هم مربی می آورند.

 

درودگر درباره کی روش گفت: شما گفتید آقای کی روش نتوانست ما را عوض کند و شبیه ما شد اما اینطور نیست. وقتی او رفت با رئیس فدراسیون فوتبال قرارداد ببندد، رئیس فدراسیون فوتبال امارات و پرتغال گفت مبادا با او قرارداد ببندید چون خود شما را هم عوض می کند!

 

در ادامه فتح الله زاده ایده خود را «حضور سرمربی جوان ایرانی و قراردادن یک مربی خارجی در کنار او» عنوان کرد.

 

صادق درودگر در پاسخ به هاشمی طبا که گفت کشورهای خارجی به قهرمان های خود توجه نمی‌کنند، توضیح داد: من رفتم اسلوونی و دیدم در یک کشور 1.8 میلیون نفری دیدم 20 قهرمان المپیک دارند. من دبیرکل المپیک آن ها را دیدم که گفت ما هفته ای سه ساعت ژیمناستیک، سه ساعت دوومیدانی و سه ساعت شنا اجباری برای بچه ها داریم و بعد مشاوران می گویند که این ها در چه موردی استعداد دارند. آن ها توجه می کنند، «توجه غلط» نمی کنند. از همان موقع که بچه به دنیا می آید، برنامه دارند. ما جور بی نظمی برنامه گذاری و بودجه گذاری را می کشیم.

 

درودگر درباره رقم دقیق قرارداد کی روش گفت: من نمی دانم. من دراگان اسکوچیچ را به ملوان بردم که به این افتخار می کنم. او ما را ششم کرد و 120 هزار دلار هم گرفت، بعدا رفت در باشگاه دیگر 660 هزار دلار گرفت. چیزی که گفتند قرارداد کی روش 1.3 میلیون یورو بوده است.

 

او در پایان هم درباره صحبت های جنجالی درخشان راجع به قایقران اظهار داشت: در بعضی برنامه های تلویزیون و اینترنت به اسطوره های ملی توهین می کنند، برخی کم سلیقه ها به پرویز دهداری تاختند، جدیدا هم درباره سیروس قایقران که محبتش در دل اهالی کل کشور است، حرف هایی می زنند تا او را تحقیر کنند. چه ارزشی می خواهید ایجاد کنید؟ اگر باغچه شما را بیل بزنند، کرم های بزرگ خاکی وجود دارد، وقتی دست ایشان از دنیا کوتاه است می گویید ایشان به فلان مسئله مبادرت می ورزید؟ زشت است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------