رونالدو: از ترک رئال مادرید پشیمانم



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو
کریستیانو رونالدو به دوستانش اعلام کرده از ترک رئال مادرید و پیوستن به تیم فوتبال یوونتوس پشیمان شده است.

به گزارش مهر، کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم فوتبال یوونتوس، ۱۸ ماه پس از ترک رئال مادرید متوجه شده که ترک تیم مادریدی اشتباه بوده است. او از پرس رئیس باشگاه رئال خواسته بود دستمزدش را زیاد کند و وقتی با مخالفت رئیس باشگاه مواجه شده بود تصمیم به جدایی از تیم گرفت.

 

طبق ادعای روزنامه آ.ب.ث ستاره پرتغالی در گفتگو با برخی از هم‌تیمی‌های سابقش اعتراف کرده که ترک رئال مادرید اشتباه بوده و او نباید در سال ۲۰۱۸ به یوونتوس می‌رفته است.

 

رونالدو در این فصل مورد حمله شدید منتقدان قرار گرفته است و دلیلش عملکرد پرنوسان او بوده است. این ستاره در ۱۲ بازی برای یووه ۷ گل زده و از این تعداد ۳ گل از روی نقطه پنالتی زده شده است. همچنین خود رونالدو متوجه شده یوونتوس و سری آ وقتی صحبت از رقابت برای رسیدن به توپ طلا باشد، اعتباری به اندازه رئال مادرید و لالیگا ندارند.

 

حالا ستاره پرتغالی نه در گفتگوهای رسانه‌ای، بلکه در مکالمات شخصی به دوستان اعلام کرده که به خاطر تصمیمش، خودش را سرزنش می‌کند. او هرگز چنین احساسی را در مقابل انظار عمومی حتی بروز هم نداده است، اما در واقعیت دلتنگ دورانی است که در لالیگا با مسی رقابت داشت و توانست با رئال مادرید به موفقیت و همچنین توپ طلا برسد.

 

در ماه فوریه رونالدو ۳۵ ساله می‎شود و حالا متوجه شده که به آخرین سال‌های دوران بازی کردنش رسیده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------