استراماچونی در BBC فارسی: استقلال خانه من است/ انتقاد شدید از دروغ های خلیل زاده



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
سرمربی مستعفی استقلال در شبکه بی بی سی فارسی به صورت تلفنی حضور پیدا کرد.

به گزارش تابناک،  استراماچونی در این مصاحبه گفت: استقلالی‌ها واقعیت را از زبان من بشنوند. طبق قانون فیفا وقتی که دوماه پول مربی حرفه‌ای را ندهند، می‌تواند قراردادش را فسخ کند. من بخاطر استقلال همراه با بازیکنان مشکلات را تحمل کردیم. اما باشگاه قادر به انجام تعهداتش نبود.

 

الان هم کافی است که استقلال نشان بدهد که توانایی عمل به تعهداتش در قرارداد را دارد و همه بند‌های مالی را پیاده می‌سازد. من فورا برمی گردم.

 

وی در واکنش به ادعا‌های خلیل زاده درباره دریافت بیش از سیصدهزاردلار از استقلال گفت: اول اینکه من نمی‌دانم این فرد چرا اینگونه حرف می‌زند. شاید او از طرف مدیرعامل اطلاع درست داده نشده ... آن‌ها می‌دانند دقیقا کدام تعهد خود را انجام ندادند، چون در ایمیل‌های شان نوشته اند. بهتر است بیش از این فضا را تیره نکنند و بگذارند همه چیز شفاف باشد.  

 

وی در واکنش به ادعای طرح درخواست کاهش مدت قرارداد از سوی او و همچنین پیشنهاد‌هایی از سایر تیم‌های خارجی گفت: یکی از مشکلات استقلال در این چندماه همین رفتار‌ها بود. آقای خلیل زاده نباید پشت سر من بگوید من مشتری دیگری دارم. من فقط یک بار ایشان را دیدم و هیچ گاه به تمرین ما نیامده است. تنها چیزی که برای من مهم است،  سرنوشت استقلال است، چون این تیم مثل خانواده من است. این موضوع مرا ناراحت می‌کند که بگویند، چون پیشنهاد دیگری داشتم استقلال را ترک کردم. چنین چیزی صحت ندارد.  

 

استراماچونی درباره بازی باپیکان و ضعف دفاعی آبی‌ها گفت: هیچوقت اینقدر زجر نکشیدم از دیدن یک بازی تیمم. از بازیکنانم نمی‌توانم ایراد بگیرم. از آن‌ها حمایت می‌کنم و همگی بهترین‌ها در ایران هستند. طبیهی است که امروز از نظر ذهنی مشکلاتی داشتند. آن‌ها با من و بدون من می‌توانند هر مسابقه‌ای را ببرند. ما یک تیم هستیم و من طرف بازیکنان هستم و خودم را سرمربی استقلال می‌دانم!  

 

وی درباره حمله هواداران به باشگاه استقلال گفت: اولین امیدواری من این است که بعد از بازی با بازیکنانم صحبت می‌کردم و گفتم که می‌خواهم به ایران برگردم. به خودم می‌بالم که مربی استقلال هستم. احساسات طرفداران استقلال را امروز همه دنیا دیدند. در ایران احساس کردم که در خانه خودم هستم و ایران کشور بزرگی است و مردم مهربانی دارد. ایرانی‌ها همواره در قلب من خواهند ماند.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------