فتح الله زاده: همه بسیج شدند استراماچونی برگردد/ مدیر عامل شوم در ۳ نقطه جذب بازیکن داریم



اخبار,اخبار ورزش,فتح الله زاده
فتح الله زاده درباره شرایط فعلی باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: تا جایی که من می‌دانم خلیل زاده به ترکیه می‌رود تا مبلغ قرار داد استراماچونی را پرداخت کند و او را برگرداند. هواداران نشان دادند نگران استقلال هستند.

 

او ادامه داد: در دوران مدیریت من هم تیم به رده پایین رفته، اما وقتی من مدیر بودم ۷ قهرمانی آوردیم و هواداران علاقه دارند مدیر عامل تیمشان صداقت داشته باشد و پنهان شدن در باخت‌ها باعث می‌شود هواداران بد‌تر شوند. فردی که مدیر باشگاه می‌شود در حقیقت کارگر هوادار است و صداقت و راست گویی و توجه به هوادار باعث شده من بین هواداران محبوب شوم.

 

فتح الله زاده گفت: وزیر ورزش و جوانان چند گزینه برای مدیریت استقلال در نظر گرفته و من هم در بین گزینه‌ها هستم. قرار شد سلطانی فر جمع بندی کند تا یک نفر انتخاب شود و امسال نوبت استقلال است جام بگیرد. دو سه روز دیگر مدیر عامل انتخاب می‌شود.

 

او افزود: فکر می‌کنم تا ۹۰ درصد آوردن استراماچونی شدنی است، اما باید زمان را از دست ندهیم و امیدوارم تصمیم گیری زود انجام شود و استراماچونی بازگردد. همین الان که خلیل زاده به ترکیه می‌رود تلاش می‌کنیم استراماچونی را باز گردانیم. فکر می‌کنم همه بسیج شدند سرمربی برگردد.

 

مدیرعامل سابق استقلال خاطرنشان کرد: اگر استراماچونی راضی به برگشت نشود، کار سخت می‌شود و نیاز به مشورت دسته جمعی داریم تا استقلال از رده اول پایین نیاد و در آسیا موفق باشیم.

 

او گفت: استقلال در سه نقطه احتیاج به بازیکن دارد، اما الان خوب بازی می‌کند، اما باید در آسیا مراقب باشیم تا با تیم قوی برویم و قطعا اگر قسمت شد من برگردم در خط دفاع، مهاجم و هافبک بازیکن می‌گیریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------