آرسنال با تساوی صعود کرد و لاتزیو حذف شد/ ترابزون در حضور حسینی بازی تشریفاتی را باخت



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ اروپا
در شب شکست تیم بازیکن ایرانی، آرسنال به سختی صعود کرد و لاتزیو حذف شد.

به گزارش تسنیم، شب پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با صعود پردردسر آرسنال و شکست تیم مجید حسینی آغاز شد.

 

در گروه ششم، آرسنال شکست را به تساوی 2 - 2 در خانه استاندارد لیژ تبدیل و صعود کرد. این تیم ابتدا با گل‌های باستین در دقیقه 47 و آملا در دقیقه 69 عقب افتاد و در خطر حذف شدن قرار گرفت اما 2 گل لاکازت در دقیقه 78 و ساکا در دقیقه 81، تساوی را برای تیم لندنی رقم زد. در بازی همزمان اینتراخت در خانه  2-3 مغلوب گیمارش از پیش حذف شده شد. از این گروه آرسنال با 11 و اینتراخت با 9  امتیاز به مرحله بعد راه یافتند.

 

در گروه سوم، ترابزون در حالی که از ابتدا تا دقیقه 71، مجید حسینی، بازیکن کشورمان را در اختیار داشت در یک جدال تشریفاتی در خانه بازل 2- صفر شکست خورد. در دیگر بازی این گروه، ختافه در خانه 3 - صفر کراسنودار را برد. در جدول بازل 13 و ختافه 12 امتیازی صعود کردند و ترابزون یک امتیازی در انتهای جدول حذف شد.

 

در گروه اول، آپوئل نیکوزیا در خانه یک - صفر سویا را برد و قره‌باغ و دانلدلوژ به تساوی یک - یک رسیدند. در جدول سویا با 15 و آپوئل با 10 امتیاز صعود کردند. در گروه دوم، لوگانو در خانه دیناموکیف به تساوی یک - یک رسید و مالمو هم در خانه کپنهاگن یک - صفر پیروز شد. در جدول، مالمو با 11 و کپنهاگن با 9 امتیاز به مرحله بعد رسیدند.

 

در گروه چهارم، لاسک 3 - صفر اسپورتینگ لیسبون را برد و آیندهوون و بایرلورکوزن به تساوی یک - یک رسیدند. در جدول، لاسک با 13 و اسپورتینگ لیسبون با 12 امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند.

 

در گروه پنجم، رن در خانه 2 - صفر لاتزیو را برد و رقیب نامدارش را حذف کرد. کلوژ هم 2 - صفر از سد سلتیک گذشت. در جدول، سلتیک 13 و کلوژ 12 امتیازی صعود کردند.

 

برتری قاطعانه منچستریونایتد در شب صعود رم و سرگروهی تیم محمدی

مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با برتری تیم فوتبال منچستریونایتد، صعود رم و سرگروهی خنت در حضور یک نیمه‌ای میلاد محمدی، ملی‌پوش کشورمان به پایان رسید.

 

در گروه دوازدهم این رقابت‌ها، منچستریونایتد که پیش از این صعودش را قطعی کرده بود در بازی تشریفاتی خانگی مقابل آلکمار به برتری 4 بر صفر رسید. یانگ در دقیقه 53، گرینوود در دقیقه 58، ماتا در دقیقه 62 و مجدداً گرینوود در دقیقه 64 برای شیاطین سرخ گلزنی کردند. از همین گروه پارتیزان بلگراد 4 بر یک آستانه را برد. ازن این گروه منچستریونایتد 13 و آلکمار 9 امتیازی صعود کردند.

 

براساس این گزارش  در گروه نهم لیگ اروپا، خنت در شبی که میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی را روی نیمکت داشت در خانه 2 بر یک اولکساندریا را برد و صعود خود در هفته قبل را با سرگروهی در این بازی تکمیل کرد. در دیگر بازی گروه هم ولفسبورگ یک بر صفر سن‌اتین را برد. در جدول گروه نهم خنت با 12 و ولفسبورگ با 11 امتیاز به مرحله بعد رسیدند.

 

پنجشنبه شب همچنین در گروه دهم، رم با وجود تساوی 2 - 2 خانگی مقابل ولفسبورگر با 9 امتیاز به‌عنوان تیم دوم صعود کرد. در دیگر بازی این گروه، استانبول باشاک‌شهیر در خانه بوروسیامونشن‌گلادباخ به برتری 2 - یک رسید و با 10 امتیاز سرگروه شد.

 

در گروه یازدهم، براگا 4 بر 2 اسلاون براتیسلاوا را برد و ولورهمپتون 4 بر صفر بشیکتاش را شکست داد. در جدول گروه یازدهم براگا 14 و ولورهمپتون 13 امتیازی صعود کردند.

 

این نتایج درحالی رقم خورد که در گروه هشتم، اسپانیول یک بر صفر در خانه به زسکا مسکو باخت و لودوگورتس و فرانس واروش به تساوی یک - یک رسیدند. اسپانیول با 11 و لودوگورتس با هشت امتیاز از گروه هشتم جشن صعود گرفتند.

 

در گروه هفتم هم رنجرز و یانگ بویز به تساوی یک - یک رسیدند و پورتو 3 بر 2 از سد فاینورد گذشت. در جدول گروه هفتم پورتو با 10 و رنجرز با 9 امتیاز به دور بعد رسیدند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------