آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

استعفای سرمربی پارس جنوبی/ کمالوند: دیگر برنمی‌گردم



اخبار,اخبار ورزشی,فراز کمالوند
سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: استعفایم را به مدیران باشگاه تقدیم کردم و اگر با آن مخالفت کنند هم دیگر به این تیم برنمی‌گردم.

به گزارش فارس، بعد از پایان دیدار تیم‌های پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان فراز کمالوند سرمربی تیم پارس جنوبی استعفای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از ادامه همکاری با این باشگاه به مدیران پارس جنوبی داد و اعلام کرد که دیگر در این تیم فعالیت نخواهد کرد.

 

فراز کمالوند با تایید این خبر اظهار داشت: جا دارد از هواداران پارس جنوبی که در این مدت از ما حمایت کردند، تشکر و قدردانی کنم، اما گاهی شرایطی پیش می‌آید که دیگر نمی‌توانیم با یکدیگر همکاری کنیم. خوشبختانه ما عملکرد خوبی داشتیم و در خانه به هیچ تیمی نباختیم که این برای خودش یک رکورد است.

 

وی ادامه داد: از نظر امتیازی هم دو برابر تیم‌های پایین جدولی امتیاز کسب کردیم و خوشبختانه تیم از کورس سقوط فاصله دارد. خیال هواداران از بابت این تیم جمع باشد. ما یک بازی عقب‌افتاده هم با تیم پیکان داشتیم و خوشبختانه پارس جنوبی شرایط خوبی دارد.

 

کمالوند تصریح کرد: استعفای خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مدیران باشگاه ارائه کردم، همانطور که پیش از این گفته بودم که بازی با نفت مسجدسلیمان آخرین حضور من روی نیمکت پارس جنوبی خواهد بود و امروز طبق صحبت‌های گذشته‌ام، از این تیم کناره‌گیری می‌کنم. حتی اگر مسئولان باشگاه هم استعفایم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نپذیرند، دیگر به این تیم برنمی‌گردم.

 

واکنش باشگاه پارس جنوبی جم به استعفای کمالوند

ایوب چراغی سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با ایسنا درباره استعفای فراز کمالوند سرمربی این تیم پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: کمالوند استعفا خود را به ما اعلام کرده است. باید با او صحبت کنیم و از تصمیم قطعی او با خبر شویم. کمالوند فعلا به تهران سفر کرده است و باید با او صحبت کنم تا از قطعیت تصمیم او باخبر شوم. اگر واقعا این مربی خواهان خروج از تیم باشد، باید فکری برای تیم کرد. کار برای پارس جنوبی بسیار سخت شده است. امیدوار هستیم کمالوند از صحبتی که کرده منصرف شود. وجود او باعث می‌شود تیم ما بتواند کار را در نیم فصل دوم ادامه دهد.

 

چراغی در پاسخ به این سوال که قبلا هم کمالوند گفته بود از تیم خارج خواهد شد، آیا مسئولین تیم فکری به حال امروز نکرده بودند هم  گفت: تصمیم‌گیری درباره این موارد در حیطه کاری من نیست و این کار در حیطه مدیر عاملی است و در حال حاضر ما سرپرست مدیر عاملی داریم که باید فکری کند. ما نه هیئت مدیره‌ای داریم و نه مدیرعامل رسمی که از ابتدا به فکر چنین روزهایی باشند. یکی از نقاطی هم که تیم از آن ضربه خواهد خورده، نبود مدیر عامل است. به علت اینکه هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه به تازگی آمده‌اند، باید از طرف شرکت ملی نفت حکمشان زده شود چراکه مالک تیم شرکت ملی نفت است و چون باشگاه ما هنوز به عنوان یک موسسه ثبت نشده، این امر به تعلیق افتاده است. تیم پارس جنوبی چند فصل خوب را پشت سر گذاشته است و امیدوار هستیم مشکلی برایش پیش نیاید.

 

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: مرادی سرپرست مدیر عاملی، استعفای کمالوند را نپذیرفته‌اند و اگر با این امر موافقت شود از طرف باشگاه به رسانه‌ها اعلام خواهید کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------