آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

فتح‌الله‌زاده: سه گروه علیه من هستند/ آخر هفته مدیرعامل استقلال می‌شوم



اخبار,اخبار ورزشی,فتح‌الله‌زاده
گزینه اصلی مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره اتفاقات 24 ساعت گذشته پیرامون این باشگاه و همچنین خودش، به سوالات پاسخ داد....

به گزارش مدال، پس از ماجرای فسخ قرارداد آندره آ استراماچونی، خبر بازگشت احتمالی علی فتح الله زاده به باشگاه استقلال، مهمترین خبر فوتبال ایران طی روزهای اخیر و پس از کنار رفتن امیر حسین فتحی بوده است؛ موضوعی که البته به رغم استقبال هواداران این مجموعه، ظاهرا مخالفانی در وزارت ورزش و جوانان دارد.

 

علی فتح الله زاده اما در برابر برخی خبرسازی ها بی تفاوت نیست و امروز درباره برخی اخبار منتشر شده دست به اقدام قانونی زد.

 

گزینه اصلی مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت و گویی با خبرنگار مدال، درباره اتفاقات 24 ساعت اخیر نظراتش را مطرح کرد:

 

سوال اصلی استقلالی ها به آمدن یا نیامدن شما به این باشگاه مرتبط می شود؛ آیا این اتفاق خواهد افتاد؟

ببینید، این موضوع باید مراحل خود را طی کند و به سرانجام برسد. طبق صحبتی که بنده با آقای وزیر داشتم قرار شد تا پایان هفته این اتفاق رخ بدهد. خب شما می دانید که برای تحقق این موضوع باید بحث در مجمع و سپس هیئت مدیره مطرح شود. آقای وزیر هم صحبت شان این بود که مراحل طی شود و ان شالله تا پایان هفته حکم بنده صادر شود.

 

ماجرای شب گذشته و خبررسانی مازیار ناظمی و سپس تکذیب آن چه بود؟

ببینید، همانطور که خدمت شما گفتم بر اساس صحبت هایی که با جناب وزیر داشتم مراحل این کار در حال انجام است و تا پایان هفته همه چیز مشخص می شود.

 

امروز این شایعه مطرح شد که شما پرونده باز قضایی دارید و همین موضوع، بازگشت‌تان به استقلال را با موانعی روبرو ساخته است.

 

بنده این افراد را به دادگاه می کشانم تا ثابت کنند من کدام پرونده قضایی بازی را دارم. همه ما مدیران بارها به دیوان محاسبات و بازرسی رفته ایم و توضیح داده ایم و اگر هم محکومیتی بود آنها اعلام می کردند. بنده هیچ محکومیتی ندارم و این افراد که بی اخلاقی می کنند باید در دادگاه جواب رفتار خود را بدهند.

 

مگر این افراد را می شناسید؟

بله، کمی صبر کنید. همه این کارها هدفمند است چون می دانند اگر من در استقلال باشک منافع شان به خطر می افتد. اینها سه گروه هستند. برخی متاسفانه خودی هستند. گروه دوم آنهایی هستند که دنبال مقاصد سیاسی هستند و می دانند اگر من باشم از گروه و دسته شان حمایت نمی کنم و گروه سوم هم به دنبال منافع خودشان از استقلال هستند. خوشبختانه آقای وزیر هم این مسایل را می داند. بنده سالها در این باشگاه خدمت کردم و دستم به سوی بیت المال دراز نشد و این موضوع برای برخی خوشایند نیست و الان هم می دانند باید با هر بی اخلاقی و ناجوانمردی ای که بلدند مانع حضور من در استقلال شوند. البته بنده محکم ایستاده ام و در دادگاه ملاقات شان خواهم کرد.

 

از استراماچونی خبر تازه ای ندارید؟

بنده امروز هم با آقای خلیل زاده صحبت کردم. بحث همان بحث قبلی است. دو خواسته ایشان محقق خواهد شد. تا فردا هم که بانک باز می شود ان شالله پول شان را دریافت خواهند کرد. در حال حاضر هم باشگاه هیچ گزینه ای جز آقای استراماچونی ندارد.

 

گفته می شود که شما با برخی گزینه های داخلی هم مذاکره داشته اید.

خیر، گزینه باشگاه آقای استراماچونی است. بنده که در حال حاضر مسئولیتی ندارم اما می دانم که باشگاه فقط روی گزینه استراماچونی متمرکز است.

 

شما می دانید گزینه دوم وزارت برای حضور در هیئت مدیره چه کسی است؟

خیر اما بنده از آقای وزیر خواستم آقای فتحی در کنار تیم بماند و با حضور در هیئت مدیره تجارب خود را در اختیار باشگاه قرار دهد و حتی گفتم اگر لازم است خودم با ایشان صحبت کنم. شخصا امیدوارم آقای فتحی در هیئت مدیره استقلال بماند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------