آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

اسکوچیچ: نمی دانم در آینده پول خرید یک جوراب را داریم یا نه/ کار استراماچونی به خودش مربوط است



اخبار,اخبار ورزشی,اسکوچیچ
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فردا بازی مهم و سختی با فولاد خواهیم داشت، دربی با سایر بازی ها فرق دارد و حساسیت بالایی را برخوردار خواهد بود.

به گزارش فارس، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار کرد: فردا بازی مهم و سختی با فولاد خواهیم داشت و دربی با سایر بازی ها فرق دارد و حساسیت بالایی را برخوردار خواهد بود.

 

وی ادامه داد: فولاد تیم بسیار خوبی است که محکم بازی می‌کند، امیدوارم که بازیکنان در باد بازی‌ها گذشته نخوابند و فکر می‌کنم آنقدر درک دارند که اگر می‌خواهیم در بالای جدول قرار داشته باشیم، هر بازی بای ما مهم است و باید با تمام وجود بجنگیم.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه وقتی بالا هستید، همه  از شما انتظار دارند خوب بازی کنید و برنده باشید تا در بالای جدول باقی بمانید و بالا ماندن سخت است، تصریح کرد: بازیکنان آماده هستند و فقط اهل‌شاخه رادر این بازی رد اختیار نداریم و از هواداران می‌خواهم با حضور در این بازی از ما حمایت کنند و وجود آنها برای بازی فردا بسیار با اهمیت خواهد بود.

 

اسکووچیچ در پاسخ به این سؤال که آیا موفق شده است باشگاه را برای تقویت ترکیب تیم در نیم فصل دوم، متقاعد کند یا خیر، گفت: دو روز پیش یک جلسه خوب با منطقه آزاد اروند داشتیم که این انتظار می‌رود باشگاه بتواند مشکلات را به زودی حل کند، باید دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

وی با اشاره به اینکه تیمش پتانسیل آسیایی شدن را دارد یا خیر، یادآور شد: هنوز زود است که در این خصوص صحبت کنیم و فقط به بازی آینده فکر می‌کنم، من هنوز نمی‌دانم در چند روز آینده پول خریدن یک جوراب را داریم یا نه! فکر می‌کنم که باید به سایر تیم‌ها نیز احترام  بگذاریم.

 

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص اظهارات مدیرعامل این باشگاه مبنی بر احتمال جدایی این مربی کروات همچون سرمربی ایتالیایی استقلال، گفت: قطعاً یک روزی از آبادان خواهم رفت(خنده)، ولی فعلا در این تیم هستم، استراماچونی ایتالیایی است و من کروات، دیدگاه ما فرق دارد، اقدامات سرمربی استقلال به خودش ارتباط دارد، شخص من به تنهایی مهم نیستم و همه ارکان باشگاه از جمله بازیکنان این مشکل را دارند و من اینجا هستم تا کمک کنم به وضعیت موجود و اگر من نباشم نفر بعد خواهد آمد و با مشکلات موجود روبرو خواهد شد.

 

علیرغم هماهنگی‌های صورت گرفت برای برگزاری این نشست، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان جلسه داخلی تیمش را بهانه قرار داد و از حضور در این نشست خودداری کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------