حمله باشگاه استقلال به آذری: برای خودتان جایگاه دروغین و جعلی ساختید!/ آذری: دروغگوها هپاتیت دارند!



اخبار,اخبار ورزشی,آذری
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای هشدارآمیز از برخی افراد خواست تا در امور داخلی این باشگاه دخالت نکنند.

به گزارش فارس، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای هشدارآمیز از برخی افراد خواست تا در امور داخلی این باشگاه دخالت نکنند.

 

من این بیانیه به شرح زیر است:

اگر ادعای حرفه‌ای‌گری دارید، چطور به خود اجازه می‌دهید تا این حد درباره امور داخلی باشگاه استقلال صحبت کنید؟ آیا غیر از این است که همیشه  همین قدر غیرحرفه‌ای و متخلف بوده‌اید اما به لطف اینستاگرام و پوپولیسم حاکم بر فضای هواداری و بی‌اطلاعی مردم نسبت به مدیریت‌ پُر حرف و حدیث در باشگاه‌های بدون تماشاگر و ثروتمند تا توانستید برای خود جایگاه جعلی و دروغین ساختید؟ 

 

در شرایطی که عوام‌فریبی‌تان به کمک رسوایی‌های پرتعداد مدیریتی درباره ورود و خروج بازیکنان خارجی (مبتلا به هپاتیت) آمده است، هشدار می‌دهیم که از اظهار نظر درباره امور داخلی باشگاه استقلال خودداری کنید.

 

مدیری که نمی‌داند واریز مستقیم پول به بانک‌های اروپایی (و نه بانک‌های آسیایی و آفریقایی) تحت شدیدترین تحریم‌هاست، چطور به خود اجازه دخالت در امور رقیبان را می‌دهد؟ 

 

اگر هم از این مشکلات باخبر هستند، پس ژست صداقت این کاسبان لایک و فالوئر دروغی بیش نیست. کاسبانی که دم از استقلالی بودن می‌زنند اما به همان اندازه که برای رسیدن به صندلی مدیریت استقلال موج رسانه‌ای راه انداختند، به خاطر فتح صندلی مدیریت در باشگاه رقیب تهرانی هم خودشان را متعصب و هوادار نشان دادند! زمانش رسیده که دست از دلالی عاطفی برای فریب هواداران استقلال بردارید که در صورت تکرار، این بار به طور مستقیم و شفاف درباره عوام‌فریبی شما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

آذری جواب استقلالی‌ها را داد: دروغگوها هپاتیت دارند!

آذری در گفت‌وگو با برنامه وقت اضافه رادیو ایران اظهار کرد: بیانیه باشگاه استقلال برایم مهم نیست، اگر بخواهند می‌توانم برای آنها یک کلاس آموزشی پرداخت پول به خارجی‌ها بگذارم. من هم اگر چنین بازیکنی (پاتوسی) را از دست داده بودم و ۲۰ میلیون هوادار روی سرم هوار شده بود، چنین بیانیه‌ای می‌دادم. پول پاتوسی را بسیار راحت پرداخت کردم. کانال آن را هم نمی‌گویم تا آنها یاد بگیرند.

 

مدیرعامل سابق ذوب آهن در ارتباط با قرارداد بستن با بازیکن هپاتیتی که در بیانیه استقلال آمده است، نیز گفت: هپاتیت آنهایی دارند که دروغ می‌گویند. سعید آذری را از ذوب آهن کنار گذاشتند بلافاصله در فولاد مشغول شد. اگر شما را کنار بگذارند، در محله‌تان شما را می‌شناسند؟ در باشگاه استقلال غیر از منزوی و فتح‌الله‌زاده کسی را نمی‌شناسم. آقایان استقلال را محله برو و بیا کرده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------