بلاتکلیفی استقلالی‌ها برای سفر به امارات/ آبی پوشان بالاخره عازم دوبی شدند



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال
مجوز پرواز کاروان باشگاه استقلال برای سفر به امارات صادر نشد.

به گزارش ایسنا، کاروان تیم فوتبال استقلال بامداد امروز (جمعه) قصد سفر به دوبی را داشت تا روز شنبه در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الکویت برود. با این حال مجوز پرواز برای هواپیمای استقلالی‌ها که قرار بود از فرودگاه مهرآباد به امارات برود، صادر نشد تا آن‌ها نتوانند به دوبی برسند.

 

پس از این اتفاق استقلالی‌ها به هتل فرودگاه امام خمینی رفتند تا امروز صبح (جمعه) به امارات سفر کنند؛ اتفاقی که هنوز رخ نداده است.

 

خلیل‌زاده: فرودگاه دبی مجوز پرواز داد، ابوظبی جلوی آن را گرفت

اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال درباره اعزام این تیم به دبی گفت: دوستان ما از بعدازظهر پنجشنبه که قرار شد ما بازی پلی‌آف را در دبی برگزار کنیم، در تلاش برای هماهنگی سفر بودند. باید از آقای علی‌نژاد (سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان) هم تشکر کنم که در مذاکرات کمک کردند. از روز گذشته برنامه سفر را پیگیری کردیم و تا ساعت 12 شب گذشته ویزاها صادر شد، اما هواپیمایی که چارتر کرده بودیم به دبی برود، مجوز پرواز نگرفت و به همین دلیل تیم تا صبح در هتل کنار فرودگاه امام خمینی (ره) ماند و پیگیر پرواز بودیم که تیم ساعت 11 صبح امروز سوار هواپیما شد و به دبی رفت.

 

وی که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، در واکنش به گلایه بازیکنان از شرایط اعزام و ناهماهنگی‌های به وجود آمده، اظهار داشت: فرودگاه دبی مجوز را صادر کرده بود، اما فرودگاه ابوظبی جلوی این تصمیم را گرفت و ناهماهنگی ایجاد شد. با این حال باید بگویم اتفاقی که برای هر چهار تیم رخ داد، اتفاق بسیار بزرگی را برای کشور رقم زد. ما مخالف بازی در زمین بی‌طرف بودیم، اما اتفاق خوبی رخ داد. با اینکه تیم اکنون با خستگی به بازی می‌رود، اما نتیجه خوب آن هماهنگی چهار تیم بود. ما، دوستان و آقای علی‌نژاد تا زمان ورود به جلسه هماهنگ بودیم و هیچ‌کدام راضی به بازی در زمین بی‌طرف نبودیم.

 

سرپرست باشگاه استقلال در مورد سفر احتمالی این تیم به قطر پس از پیروزی احتمالی مقابل الکویت و اینکه آیا برنامه‌ریزی برای این سفر انجام شده است یا نه، گفت: با هماهنگی صورت گرفته، با پروازی مستقیم سریعاً تیم به خاک ایران می‌آید و از آنجا بلافاصله به قطر می‌رویم که تیم خستگی نداشته باشد تا با کمترین خستگی برای بازی با تیم قطری آماده شویم. امیدوارم بازیکنان امروز هم خوب استراحت کنند تا بتوانند مقابل تیم الکویت به نتیجه برسند و به پیروزی خوبی برسیم. با توجه به شرایطی که تیم الکویت دارد و انگیزه‌ای که بازیکنان ما دارند، می‌توانیم در این بازی به پیروزی برسیم. امیدوارم که تیم‌های دیگر هم به پیروزی و موفقیت برسند و با میزبانی بازی‌های گروهی در ایران، شکست بزرگی را به عربستانی‌ها که دشمن ما هستند، تحمیل کنیم.

 

روایت سعید رمضانی از معطلی بامدادی در فرودگاه مهرآباد

سعید رمضانی در خصوص اتفاقاتی که شب گذشته در فرودگاه مهرآباد رخ داد گفت:‌ قرار بود دیشب راهی امارات شویم و در فرودگاه هم حاضر شدیم و حتی داخل هواپیما هم رفتیم ولی متأسفانه یکسری مشکلات پیش آمد که پرواز امارات صورت نگرفت.

 

وی افزود: بعد از این اتفاق بلافاصله با هتل فرودگاه هماهنگی‌هایی انجام دادیم و بازیکنان چند ساعتی استراحت کردند و قرار است ساعت 11:15 با پرواز هواپیمایی ماهان به کشور امارات سفر کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه قرار است استقلال به محض رسیدن به امارات یک جلسه تمرین در آنجا انجام دهد گفت:‌ امیدوار هستم در بازی فردا شرایط خوبی داشته باشیم و بازیکنان ما نشان داده‌اند با غیرت هستند و ان‌شاءالله فردا سربلند از زمین خارج خواهیم شد.

 

جلسه کادر فنی استقلال در فرودگاه!

کاروان تیم فوتبال استقلال در حالی که فردا (شنبه) در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الکویت بروند، همچنان در تهران حضور دارند و قرار است تا ساعتی دیگر راهی دوبی امارات شوند.

 

این موضوع که برنامه‌های کادرفنی استقلال را با مشکل روبرو کرده، باعث شد که اعضای کادرفنی استقلال منتظر حضور در امارات نشوند و در بخش سی‌آی‌پی فرودگاه امام جلسه‌ای برگزار کنند.

 

رفتار ناشایست خدمات فرودگاه مهرآباد با دیاباته

کاروان باشگاه استقلال بامداد امروز (جمعه) تصمیم داشت که با پروازی اختصاصی از فرودگاه مهرآباد عازم امارات شود؛ پروازی پس از عدم صدور مجوز پرواز لغو شد. در این میان، شیخ دیاباته، مهاجم استقلال دیرتر از سایر بازیکنان به فرودگاه مهرآباد رسید که هنگام ورود او به فرودگاه اتفاق عجیبی برای این بازیکن رخ داد. دیاباته هنگامی که قصد عبور از در ورودی ترمینال را داشت با رفتار ناشایست یکی از پرسنل خدماتی فرودگاه مواجه شد به این صورت که این فرد خودش را مقابل مهاجم استقلال قرارداد و زمانی که او قصد عبور از کنارش را داشت، پایش را مقابل دیاباته قرار داد و ضربه ای به پایش زد تا او را سرنگون کند. البته خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و در ادامه دیاباته هم خودش را کنترل کرد تا واکنش تندی به این رفتار ناشایست نداشته باشد.

 

حال طبق اعلام مدیر رسانه‌ای استقلال، این باشگاه پیگیری‌های لازم برای برخورد با فرد خاطی را انجام داده است.

 

استقلالی‌ها بالاخره عازم دوبی شدند

کاروان باشگاه استقلال پس از این که بامداد امروز (جمعه) پروازش به دوبی لغو شد، دقایقی قبل با پروازی از فرودگاه امام خمینی، ایران را به مقصد دوبی ترک کرد

 

کاروان استقلال به دبی رسید

کاروان تیم فوتبال استقلال که از شب گذشته با مشکلاتی برای پرواز به امارات مواجه شده بود در نهایت وارد خاک این کشور شد.

 

قرار است اعضای تیم فوتبال استقلال بلافاصله برای استراحت راهی هتل شده و ساعت 18:30 به وقت تهران یک جلسه تمرینی برگزار کنند.

 

آبی پوشان فردا در امارات میزبان الکیوت کویت خواهند بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------