تراکتور از سد ذوب آهن گذشت/ تساوی گل گهر و پارس جنوبی در روز کسب اولین برد شاهین



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تراکتور و ذوب آهن
تیم فوتبال تراکتور در هفته هجدهم لیگ برتر موفق شد تیم ذوب آهن را شکست بدهد.

به گزارش مهر، تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۵:۱۵ امروز جمعه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر با هم دیدار کردند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود تراکتور تمام شد.

 

این بازی به میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد. عکاشه حمزاوی (۴۶) و ساسان انصاری (۶۳) برای تراکتور و هادی محمدی (۵۷) برای ذوب آهن در این مسابقه گلزنی کردند. حمزاوی در نقل و انتقالات زمستانی به تیم تراکتور اضافه شده است.

 

تراکتور با این برد باخت هفته گذشته به پرسپولیس را به فراموشی سپرد و ۳۳ امتیازی شد. ذوب آهن هم که در دومین حضور رادولوویچ سرمربی مونته نگرویی خود باخت را تجربه کرد و ۱۸ امتیازی باقی ماند. ذوب آهن هفته گذشته با این مربی مقابل پارس به پیروزی رسیده بود.

 

جدال گل گهر و پارس جنوبی برنده نداشت

در اولین دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های پارس جنوبی و گل گهر سیرجان در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

در این بازی که از ساعت ۱۴:۴۵ آغاز شد، محمد نوری (۳۵) برای پارس جنوبی و یونس شاکری (۵۴) برای گل گهر گلزنی کردند.

 

به این ترتیب دو تیم امتیازات مسابقه را تقسیم کردند و مجید جلالی سرمربی گل گهر و هومن افاضلی سرمربی پارس از رسیدن به پیروزی بازماندند.

 

نکته ویژه این مسابقه بازگشت گادوین منشا مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس به فوتبال ایران بود و این بازیکن در نیمه دوم بازی برای گل گهر وارد زمین شد.

 

پارس با این تساوی ۱۵ امتیازی شد و گل گهر هم با ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

 

کسب اولین برد شاهین در لیگ مقابل پیکان/ یازدهمین باخت تیم فرکی

در دومین دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تیم های فوتبال پیکان و شاهین شهرداری بوشهر امروز جمعه به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شاهین با نتیجه ۳ بر یک پیروز این مسابقه شد.

 

در این بازی که از ساعت ۱۵ در تهران آغاز شد، سجاد حیدری مقدم (۸)، سجاد مشکل پور (۲۷) و اسماعیل شریفات (۳۸) برای شاهین گلزنی کردند تا یازدهمین باخت پیکان در این فصل را رقم بزنند.

 

پیکان با هدایت حسین فرکی با این باخت به روند ناکامی هایش ادامه داد تا با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم باقی بماند. شاهین هم با کسب اولین برد خود ۱۰ امتیازی شد ولی همچنان در قعر جدول قرار دارد.

 

باخت خانگی نساجی مقابل سایپا/ صعود یک پله‌ای خودروسازان

از ساعت ۱۵:۳۰ امروز جمعه تیم های سایپا و نساجی مازندران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود سایپا تمام شد.

 

در این بازی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، محمدرضا سلیمانی (۱۷ - پنالتی)، امیرحسین حسین زاده (۳۰) و آرمان رمضانی (۵۸) برای سایپا گلزنی کردند. مجتبی بیژن (۶۱) هم یکی از گل های نساجی را جبران کرد.

 

نساجی بعد از گل نخست این فرصت را داشت که گل دیگری را هم به ثمر برساند ولی پنالتی مجتبی ممشلی ابتدا با رای داور تکرار شد و برای بار دوم به تیرک دروازه برخورد کرد.

 

نساجی با این باخت ۱۹ امتیازی باقی ماند و سایپا هم با نتیجه بازی امروز ۱۸ امتیازی شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------