آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس/ خطای منجر به گل برای پرسپولیس درست نبود



اخبار,اخبار ورزشی,کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس
حیدر سلیمانی معتقد است شجاع خلیل‌زاده می‌توانست در دقایق آخر بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از زمین اخراج شود.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قضاوت وحید کاظمی در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: وحید کاظمی قضاوت خوبی داشت و به جز یکی دو صحنه، توانست عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد و در نتیجه بازی نیز تاثیرگذار نباشد.

 

وی ادامه داد: بر خلاف گفته برخی از همکاران، نظر من این است که خطای شماره ۲۴ صنعت نفت آبادان به روی علیپور به درستی اعلام شد زیرا مدافع صنعت نفت دست مهاجم پرسپولیس را گرفت و داور به درستی خطا اعلام کرد که این توپ وارد دروازه تیم آبادانی شد. همچنین در برخورد شجاع خلیل‌زاده با مهاجم حریف در نیمه نخست، داور به درستی کارت زرد نشان داد و اگر پای خلیل‌زاده به صورت مهاجم صنعت نفت می‌خورد باید اخراج می‌شد.

 

همچنین در خصوص درگیری پایان بازی گفت: شجاع خلیل‌زاده نباید در صحنه دخالت می‌کرد و می‌گذاشت داور بازی را مدیریت کند. این دخالت و درگیری با بازیکن حریف می‌توانست برای شجاع خطرساز باشد و داور باید او را اخراج می‌کرد اما به دلیل کارت زرد داشتن او، سعی کرد بازی را مدیریت کند.

 

مظفری: داور در خطایی که منجر به گل پرسپولیس شد, اشتباه کرد

نوید مظفری در گفت‌و‌گو با تسنیم, درباره قضاوت وحید کاظمی در دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس, اظهار داشت: داور در جریان این بازی در اکثر صحنه‌ها تصمیمات درستی داشت ولی در یک صحنه اشتباه کرد که باعث تغییر نتیجه بازی شد. در نیمه اول خطایی روی علیپور صورت نگرفت و داور نباید پشت محوطه جریمه نفت اعلام خطا می‌کرد. همین خطا منجر به گل اول پرسپولیس از روی ضربه ایستگاهی شد.

 

وی ادامه داد: در این صحنه هیچ مدافعی از صنعت نفت روی علیپور خطا نمی‌کند و حتی علیپور هم در این صحنه برای گرفته شدن خطا شبیه‌‌سازی نکرد. داور به غیر از این صحنه در سایر دقایق بازی قضاوت خوبی داشت ولی همان یک اشتباه, کار او را خراب کرد و زحماتش را زیر سؤال برد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------