رئال برنده دربی مادرید شد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار رئال مادرید و اتلتیکومادرید
رئال مادرید توانست پس از سال‌ها در سانتیاگو برنابئو، اتلتیکو مادرید را در لالیگا شکست دهد و صدرنشین باقی بماند.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید شنبه در هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با یک گل مهمانش را شکست داد.

 

پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت به خاطر کوبی برایانت در سانتیاگو برنابئو برقرار شد. ستاره سابق بسکتبال NBA یکشنبه هفته گذشته به دلیل سقوط هلی کوپتر جان خود را از دست داد.

 

رئال مادرید در شروع، بازی را در اختیار داشت و توانست چند موقعیت نه چندان خطرناک ایجاد کند‌. ضربه سرخیو راموس با اختلاف به بالای دروازه اتلتیکو رفت. نخستین ضربه روخی بلانکو به سمت دروازه میزبان در دقیقه ۱۲ اتفاق افتاد که تیبو کورتوا به راحتی آن را مهار کرد. پس از آن شاگردان دیگو پابلو سیمئونه خود را پیدا کردند و توانستند دروازه همشهری‌شان را تهدید کنند. ویتولو نخستین موقعیت را از دست داد. در دقیقه ۲۳ ضربه آنخل کورئا به تیرک برخورد کرد. او در ادامه یک تک به تک را از دست داد. البته اگر این توپ به گل تبدیل می‌شد داور آن را به دلیل آفساید مردود اعلام می‌کرد. سفیدپوشان نتوانستند موقعیت‌سازی کنند و تنها ضربه در چارچوبشان توسط لوکا مودریچ به ثبت رسید که یان اوبلاک به راحتی آن را مهار کرد. در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

در شروع نیمه دوم رئال مادرید دو تعویض کرد و لوکاس واسکس و وینیسیوس جونیور به جای ایسکو و تونی کروس به میدان رفتند. در لحظات نخست ۴۵ دقیقه دوم فدریکو والورده یک ضربه به سمت دروازه اتلتیکو زد که اوبلاک اجازه نداد این توپ به گل تبدیل شود. لحظاتی بعد آلوارو موراتا به دلیل آسیب‌دیدگی مجبور شد زمین را ترک کند و توماس لمار وارد میدان شد. توپ و میانه میدان در اختیار سفیدپوشان بود. این تیم در یکی از حمله‌ها به هدف خود رسید و دروازه مهمان را باز کرد. بنجامین مندی توپ را به محوطه جریمه اتلتیکو سانتر کرد و کریم بنزما با یک جایگیری خوب به راحتی توانست گل نخست بازی را در دقیقه ۵۶ به ثمر برساند. مهاجم فرانسوی پس از ۱۵ دیدار بالاخره برابر اتلتیکو گلزنی کرد.

 

روخی بلانکو نتوانست مانند نیمه اول ظاهر شود و رئال مادرید به راحتی بازی را در کنترل خود در آورده بود. فلیپه در دقیقه ۶۶ اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد. یانیک کاراسکو که دیروز (جمعه) به اتلتیکو پیوست در دقیقه ۷۱ جایگزین ویتولو شد. تغییر بعدی مهمان ورود سرخیو کامیو به زمین بود که جایگزین توماس شد. دومین کارت زرد هم برای بازیکنان اتلتیکو بود و این بار ورسالیکو جریمه شد. در دقیقه ۸۲ اوبلاک ضربه وینیسیوس را مهار کرد. لحظاتی بعد مندی با کارت زرد جریمه شد. داور خطای فلیپه روی والورده را با جربمه روبرو نکرد تا اتلتیکو ۱۰ نفره نشود. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا رئال مادرید سه امتیاز بازی را کسب کند.

 

سفیدپوشان پس از ۶ دیدار توانستند اتلتیکو را در خانه و در لالیگا شکست دهند. با این پیروزی رئال مادرید ۴۹ امتیازی شد و در صدر باقی ماند. روخی بلانکو هم با ۳۶ امتیاز در رتبه پنجم ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------