پیروزی یوونتوس در روز دبل رونالدو/ توقف میلان مقابل ورونا در شب تساوی آرسنال و شکست لیون



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار یوونتوس و فیورنتینا
یوونتوس به لطف گل های مهاجم پرتغالیش از روی نقطه پنالتی توانست فیورنتینا را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، یونتووس یکشنبه  در هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و  با سه گل مهمانش را شکست داد. 

 

در دقایق پایانی نیمه نخست داور به کمک VAR یک پنالتی به نغع تیم تورینی گرفت و کریستیانو رونالدو نتیجه را یک بر صفر کرد. مهاجم پرتغالی در نیمه دوم هم فرصت یافت از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و تعداد گل‌هایش را با پیراهن یوونتوس به ۵۰ برساند. گل سوم میزبان را هم دی لیخت در وقت‌های اضافه به ثمر رساند تا تیم تورینی به راحتی سه امتیاز بازی را کسب کند.

 

یوونتوس با ۵۴ امتیاز در جایگاه نخست جدول سری آ قراردارد. 

 

توقف میلان مقابل ورونا

میلان یکشنبه در هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا به مصاف ورونا رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

 

مارکو فارانی در دقیقه ۱۳ دروازه میزبان را باز کرد اما چالهان اوغلو در دقیقه ۲۹ توانست بازی را مساوی کند. سوفیان آمرابات در نیمه دوم با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد اما میلان نتوانست از ۱۰ نفره شدن حریف بهره ببرد و تنها یک امتیاز از این بازی کسب کرد.

 

میلان با ۳۲ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.

 

شکست لیون در خانه نیس

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه و از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) نیس در دیداری خانگی به مصاف لیون رفت و موفق شد میهمانش را با شکست 2 بر یک بدرقه کند.

 

کسپر دولبرگ در دقایق 33 و 63 برای نیس و کارل توکو اکامبی در دقیقه 45 برای لیون گلزنی کردند. همچنین فرناندو مارکال در دقیقه 22 از لیون و آدام اوناس در دقیقه 45 از نیس از زمین بازی اخراج شدند.

 

سیزدهمین تساوی آرسنال در روز بازگشت اوبامیانگ

در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس، از ساعت 17:30 امروز به وقت تهران تیم‌های برنلی و آرسنال در ورزشگاه «تورف مور» و در حضور 21 هزار و 48 تماشاگر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا توپچی‌های لندن برای سیزدهمین بار در فصل جاری طعم تساوی را بچشند.

 

این نتیجه در حالی رقم خورد که پی‌یر امریک اوبامیانگ بازیکن گابنی آرسنال و بهترین گلزن این تیم پس از گذراندن محرومیت سه جلسه‌ای در ترکیب آرسنال حضور داشت اما حضور این مهاجم نیز کمکی به تیم میکل آرتتا برای رسیدن به یک برد خارج از خانه نکرد.

 

قضاوت این بازی بر عهده کریس کاواناگ بود که به اوزیل، ژاکا و توریرا از آرسنال و تارکوفسکی از برنلی کارت زرد نشان داد.

 

آرسنال با این تساوی 31 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نیوکاسل و ساوتهمپتون در رده دهم ایستاد. برنلی نیز با 31 امتیاز به رده یازدهم صعود کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------