آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

ستین: نمی‌خواهم خود را وارد زندگی مسی کنم



اخبار,اخبار ورزشی,کیکه ستین
سرمربی بارسلونا اعلام کرد دوست ندارد خود را وارد زندگی ستاره آرژانتینی کند.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، بارسلونا پنجشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود. کیکه ستین در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی هیجان انگیزی خواهد بود. هر دو تیم به دنبال عبور از این مرحله هستیم و می‌خواهیم برتر از حریف باشیم. بازی برابری خواهد بود. اتلتیک خیلی خوب در گلزنی کار می‌کند و گل‌های کمی دریافت می‌کند. منسجم است. برابر این تیم بازی کردن سخت است به خصوص زمانی که در خانه بازی می‌کنند.

 

اریک آبیدال در مصاحبه با اسپورت گفت که در زمان ارنستو والورده بازیکنان ناراضی بودند و خوب کار نمی‌کردند. این موضوع با واکنش لیونل مسی همراه شد و کاپیتان بارسلونا در یک پاسخ کوبنده گفت زمانی که در رابطه با بازیکنان صحبت می‌شود باید اسم برده شود و نباید به همه انگ زده شود. سرمربی بارسا درباره این اتفاق ها اظهار کرد: چنین شرایطی روی شما (رسانه‌ها) تاثیر می‌گذارد و نه من. تمرکزم روی فوتبال است و تنها چیزی که برای من جذاب است دادن دستورات لازم به بازیکنانم است. بقیه مسائل برایم جذابیتی ندارد. می دانم مشکل در یک باشگاه چیست اما برخی از مسائل را نمی‌توانم کنترل کنم. شما اینجا هستید تا این کار را انجام دهید اما من درباره فوتبال صحبت می‌کنم. موضوعات دیگر به کارم کمک نمی‌کند.

 

وضعیت عثمان دمبله که فصل را از دست داد سرمربی اسپانیایی را نگران می‌کند. او در این رابطه گفت: او جوان فوق العاده‌ای است و دیدم با چه اشتیاقی برای بازگشت به میادین تلاش می‌کرد. او سه، چهار یا پنج ماه نمی‌تواند کاری که دوست دارد را انجام دهد. بقیه مسائل در باشگاه ثابت نیستند، ظاهر می‌شوند و ناپدید می‌شوند.

 

ستین در ادامه به مسی اشاره کرد و گفت: او با انگیزه است. لبخند روی لبانش بود. در شرایط خوبی قرار دارد. خوشحال بود که در تمرینات حاضر شد. با دیروز فرقی نداشت. او تجربه دارد و می‌داند چگونه باید رفتار کند. من پدر کسی نیستم. نمی‌خواهم خود را وارد زندگی مسی کنم و نه هیچ کس دیگر.

 

سرمربی اسپانیایی از پشیمانی احتمالی در رابطه با قبول هدایت بارسلونا اظهار کرد: درست است که یک ماه پیش هیچ مشکلی نداشتم. زندگی‌ام هرگز آسان نبوده است و زمانی که در چنین باشگاهی حضور دارید ممکن است با چنین شرایطی روبرو شوید. مسائل می‌گذرند. مرا باد شمال هل می دهد و به آسانی زمین نمی‌خورم. این وضعیت ثابت نخواهد ماند و به خوبی پیش خواهد رفت. من راضی هستم. از خیلی از مسائل آگاهی ندارم اما موضوعاتی که به من مربوط است کاملا مشخص است و به خوبی پیش می‌رود. می‌خواهم بازیکنان بهترین سطح خود را به نمایش بگذارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------