آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مجیدی: دست مربی در استقلال بسته است/ به تاج گفتم به شما هم اجازه دخالت نمی‌دهم، «اکبر، مَکبر» که جای خود دارد



اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد مجیدی
سرمربی استقلال گفت: ترکیب استقلال طوری بسته شده که دست مربی بسته است.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل پرسپولیس درباره احتمال آفساید بودن گل دوم پرسپولیس گفت: من این صحنه را ندیدم و کارشناسان باید نظر بدهند.

 

سرمربی استقلال درباره تعویض کردن قائدی نیز گفت: مهدی قائدی خسته شده بود و ما سعی کردیم یک هافبک دونده را به تیم اضافه کنیم. یک صحنه هم اتفاق افتاد که اگر فرشید باقری پاس می‌داد، رضاوند تک به تک می‌شد. هدف‌مان این بود که بازی را کنترل کنیم.

 

او ادامه داد: بعد از دو بر یک شدن بازی، خط دفاعی پرسپولیس جلوتر آمد و هدف‌مان استفاده از این اتفاق بود.

 

سرمربی استقلال درباره تعویض نکردن در اواخر بازی و انصراف از اضافه کردن زکریا مرادی به زمین، اظهار کرد: متاسفانه تمام بازیکنان که در استقلال هستند، خوب و باکیفیت هستند. متاسفانه این تیم سال قبل ۱۰ - ۱۵ بازیکن خود را از دست دادند. به همین دلیل در برخی از پست‌ها ۷ بازیکن داریم اما هافبک بازی ساز به اندازه دو بازیکن نداریم. تیم طوری بسته شده که دست مربی بسته است. زکریا در این چند هفته‌ای که من بودم خوب تمرین کرده بود اما بعد از خوردن گل دوم از تعویض منصرف شدیم.

 

به تاج گفتم به شما هم اجازه دخالت نمی‌دهم، «اکبر، مَکبر» که جای خود دارد/ علیپور به هواداران ما بی‌احترامی نکرد

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران در واکنش به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی که گفته است استقلال پس از گل دوم اتوبوسی دفاع می‌کرد، گفت: این نظر یحیی بوده است. ما در نیمه دوم تلاش خودمان را کردیم. ما یک هافبک اضافه کردیم تا نفوذ کند. آرش رضاوند در بازی قبلی هم به ما کمک کرد و فکر کردیم می‌تواند به مهاجمان اضافه شود. در یک موقعیت خوب هم فرشید می‌توانست به آرش رضاوند پاس بدهد که این‌طور نشد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شادی گل علی علیپور که عصبانیت هواداران استقلال را به دنبال داشت که پس از پایان نیمه اول از او و هواداران عذرخواهی کرد، اظهار داشت: در فوتبال این مسائل پیش می‌آید و فکر نمی‌کنم علیپور قصد بی‌احترامی داشت. او کار خاصی انجام نداد و به هواداران بی‌احترامی نکرد. فقط به او گفتم بازیکنی که این همه دربی بازی کرده، می‌توانست کمی آن طرف‌تر شادی خودش را انجام دهد. وقتی هم قصد داشت به سمت هواداران ما برود، به علیپور گفتم شاید رفتنش حاشیه ایجاد کند، با این حال گفتم برود و کار خودش را انجام دهد.

 

وی درباره گل دوم پرسپولیس و اینکه آیا آفساید بوده است یا نه، خاطرنشان کرد: فیلم بازی را ندیده‌ام. در مورد داوری گفتم که با سرپرست تیم، آقای رمضانی صحبت کنیم و صحنه را ببینیم. کارشناسان داوری در این خصوص نظر می‌دهند.

 

مجیدی در واکنش به این مسئله که آیا به هواداران این تیم قول قهرمانی می‌دهد، گفت: هیچ قولی برای قهرمانی نداده‌ام، اما برای خوشحالی هواداران استقلال تمام تلاش خودمان را می‌کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره زمین خوردنش پس از گلی که به ثمر رساندند، اظهار داشت: بعد از گل‌ها باید مراقب غلامپور باشم که مصدوم نشوم!

 

وی در مورد اعتراضش نسبت به کیفیت لباس‌های تیم استقلال تصریح کرد: این لباس‌ها کیفیت لازم را ندارد. من که در زمین این لباس‌ها را نمی‌پوشم و حرف بازیکنان را زدم. خواستم کیفیت لباس‌ها بهتر شود و اینکه چه تصمیمی گرفته شود، در اختیار باشگاه است.

 

مجیدی درباره علت تعویض مهدی قائدی گفت: مهدی خسته شده بود، چون خیلی در زمین دویده بود. با اضافه شدن یک هافبک حتی می‌توانستیم پیروز شویم. فکر می‌کنم می‌توانستیم در این بازی برنده باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه بازیکنانش پس از پایان بازی به شدت عصبانی بودند و روزبه چشمی و محمد دانشگر حتی بطری آب را به زمین کوبیدند، اظهار داشت: من چنین صحنه‌ای را ندیدم و برداشت شما بوده است. ما چنین چیزی در تیم‌مان نداریم.

 

وی همچنین در خصوص انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی و اینکه آیا مربی ایرانی مانند وحید هاشمیان نمی‌توانست سرمربی تیم ملی شود، گفت: صد درصد همین‌طور است. بالاخره فدراسیون فوتبال این تصمیم را گرفته و کمیته فنی هم نظر داده است. فکر می‌کنم آقای کی‌روش این کمیته فنی را جمع کرده بود و بعد از رفتن او آنها باز دُکان خودشان را باز کرده‌اند. این همه مربی خوب ایرانی داشتیم که بازیکنان ایرانی را خوب می‌شناختند. این اتفاقات فقط در فوتبال ایران می‌افتد.

 

مجیدی همچنین درباره اینکه خودش هم با این کمیته فنی در زمان تیم امید مشکل داشت، خاطرنشان کرد: درباره تیم امید فقط یک چیز می‌توانم به شما بگویم. یک روز به آقای تاج گفتم شما که نفر اول فوتبال مملکت هستید، من حتی به شما اجازه دخالت در امور فنی تیم را نمی‌دهم، «اکبر، مَکبر» که جای خود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------