مربی شهر خودرو: قیمت یک بازیکن الهلال برابر با تمام بودجه ما است/ لوچسکو: ناراحتم که چرا گل‌های بیشتری به شهر خودرو نزدیم



اخبار,اخبار ورزشی,مربی شهر خودرو
مربی شهر خودرو بعد از شکست برابر الهلال عربستان از تفاوت دو باشگاه سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا به نقل از البیان، شهر خودرو در دیدار نخست برابر الهلال عربستان با دو گل تن به شکست داد.

 

هنری استفانو مربی شهر خودرو بعد از بازی گفت: قیمت یک بازیکن الهلال برابر با بودجه کل باشگاه ما است با این حال ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستیم.

 

او ادامه داد: بازی کردن برابر تیم در حد و اندازهای الهلال که قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا است آسان نیست. ما برای نخستین بار بود که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رفتیم و با این حال خوب ظاهر شدیم.

 

گومز بازیکن فرانسوی الهلال توانست عنوان بهترین بازیکن بازی را به دست آورد. او زننده گل دوم بود.

 

لوچسکو: ناراحتم که چرا گل‌های بیشتری به شهر خودرو نزدیم

رزوان لوچسکو، سرمربی رومانیایی تیم الهلال در نشست خبری پس از این بازی اظهار داشت: با وجود پیروزی 2 بر صفر در این بازی ناراحتم که چرا نتوانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم. بازیکنان الهلال برابر تیمی که بیشتر کار دفاعی انجام می‌داد، نمایش خوبی داشتند.

 

وی در ادامه افزود: این حقیقت را به خوبی می‌دانم که بیشتر تیم‌ها برابر تیم الهلال به‌عنوان قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا با انرژی مضاعفی بازی می‌کنند. این مسئله شاید فشاری را روی تیم الهلال ایجاد کند.

 

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان در پایان تصریح کرد: اطمینان دارم که تیم الهلال قادر به رویارویی قدرتمند با تمامی چالش‌ها و رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیاست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------