اسکوچیچ تا پایان لیگ حق همکاری با هیچ تیمی را نداشت



اخبار,اخبار ورزشی,اسکوچیچ
مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه طبق توافق صورت گرفته دراگان اسکوچیچ تا پایان بازی‌های لیگ برتر حق همکاری با هیچ تیم داخلی و خارجی را نداشت گفت: این مربی کروات باید ۱۴۰ هزار دلار بابت غرامت به صنعت نفت آبادان پرداخت کند.

به گزارش ایرنا، علی عیسی زاده دوشنبه اظهار داشت: پس از درخواست جدایی اسکوچیچ از تیم صنعت‌نفت در صورتی با جدایی وی موافقت شد که این مربی تا ماه می سال ۲۰۲۰ که لیگ برتر ایران به پایان می رسد با هیچ تیمی همکاری نکند.

 

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته اکنون اسکوچیچ باید ۱۴۰ هزار ده باشگاه صنعتلار بنفت آبادان غرامت بپردازد زیرا این بند در توافقی که صورت گرفت ثبت شده است.

 

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه صنعت نفت آبادان مهلت پنج روزه‌ای را برای پرداخت این غرامت به اسکوچیچ داده بود که این مهلت فردا "سه‌شنبه" به پایان خواهد رسید.

 

عیسی زاده تصریح کرد: در صورتی که فردا این غرامت به حساب باشگاه صنعت نفت آبادان پرداخت نشود از اسکوچیچ به فیفا شکایت خواهیم کرد.

 

وی اظهار داشت: اسکوچیچ به بهانه بیماری از تیم صنعت‌نفت جدا شد ولی در کمال تعجب وی به پیشنهاد تیم ملی ایران پاسخ مثبت داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------