مورینیو: حسی برای بازگشت به استمفوردبریج ندارم



اخبار,اخبار ورزشی,مورینیو
ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد بازگشت به استادیوم استمفوردبریج برای او حس ویژه‌ای ندارد.

به گزارش ورزش سه، تاتنهام فردا در دیداری تعیین کننده و دشوار در خانه چلسی به مصاف این تیم می‌رود و این دیدار در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. ژوزه مورینیو مدعی شد تیمی در اروپا مانند تاتنهام شرایط دشواری را از حیث بازیکنان مصدوم تجربه نمی کند.

 

ژوزه مورینیو گفت: اگر به نظر من بود آرزو داشتم الان در مقطع پیش فصل و در ماه ژوئن پیش رو قرار داشتیم، هیچ یک از بازیکنان تاتنهام مصدوم نبودند و از هفته اول و مساوی با امتیاز دیگر تیم ها فصل لیگ برتر را آغاز می‌کردیم. باز هم تاکید می‌کنم بازیکنانم عملکردی فوق‌العاده داشته و برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و جایگاهی که تاتنهام به آن تعلق دارد مبارزه می کنند. من تصور می‌کنم نه تنها در لیگ برتر، بلکه حتی در دیگر لیگ‌های اروپایی نیز هیچ تیمی مانند ما در شرایط دشواری قرار ندارد، اما ما به کارمان ادامه خواهیم داد.

 

مورینیو درباره غیبت ستاره‌های تیمش هم اظهار داشت: کین و سون زننده بخش اعظمی از گل‌های تاتنهام بودند. این فصل به قدری به طور خاص منفی بوده که حالا این دو بازیکن در مقطعی مشابه قادر به حضور در ترکیب تاتنهام نیستند. اگر ما بتوانیم بدون حضور این دو بازیکن در رتبه چهارم لیگ برتر قرار گیریم، دستاوردی فوق‌العاده برای باشگاه تاتنهام رقم خورده است.

 

آقای‌خاص در مورد بازگشت به استمفوردبریج و اینکه حضور دوباره در این ورزشگاه برایش خاص است یا خیر، هم گفت: خیر، این دیدار برای من خاص و ویژه نبوده و یک بازی ماند بازی‌های دیگر خواهد بود. من انسانی حرفه‌ای هستم و همانطور که در گذشته گفته‌ام، وقتی در باشگاه‌های قبلی‌ام حضور داشتم، ۲۰۰ درصد به آنها تعلق داشتم و همه چیز همین است. تنها نکته متفاوت در پایان بازی است که من می‌توانم پیاده از استادیوم به خانه خود بروم، اما حتی من از این مزیت استفاده نمی‌کنم، چون با بازیکنانم از استادیوم باز خواهیم گشت. من از این مزیت استفاده نخواهم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------