نکونام: مثل ایتالیا لیگ فوتبال را لغو کنیم/ مگر آدم آهنی هستیم؟



اخبار,اخبار ورزشی,نکونام
سرمربی تیم فولاد می‌گوید چه بهتر است که بازی‌های لیگ برتر به مانند بازی‌های سری آ ایتالیا لغو و به زمان دیگری موکول شود.

به گزارش مهر و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام درباره تمرینات و وضعیت تیم فولاد گفت: جا دارد در ابتدا مصیبت وارده را به آقای حمید رجبی مربی فولاد تسلیت بگویم و از خداوند برای عموی بزرگوار ایشان طلب آمرزش داریم و برای آقای رجبی و دیگر بازماندگان از پیشگاه الهی صبر مسئلت می کنیم.

 

سرمربی فولادخوزستان درباره انجام دیدارهای لیگ برتر بدون حضور تماشاگران گفت: خیلی خوب است مسئولان به فکر سلامتی هواداران هستند و به نظرم این یک تصمیم خوب بوده اما سوال این است که جان بازیکنان و دیگر اعضای تیم مهم نیست؟ هر تیم برای یک دیدار خارج از خانه باید با هواپیما مسافرت کند، در هتل مستقر شود و مدام با دیگر اعضای جامعه در تماس باشد. این به هیچ وجه خوب نیست.

 

نکونام اضافه کرد: من از مسئولان سوالاتی دارم؛ مگر داخل هواپیما آلودگی نیست؟ مگر داخل جاهای عمومی آلودگی نیست؟ مگر مربیان ،مدیریت و کادر تیم جزو مردم نیستند؟ مگر ما نیاز به پیشگیری نداریم؟ حتماً باید چند نفر مبتلا شوند تا به فکر بیافتیم؟ ما ورزش می‌کنیم که مردم شاد باشند و نشاط در جامعه به وجود بیاید. ما هم از مردم هستیم. بازیکنان نیز هم خانواده دارند و هم دوست  و هم فامیل. این خوب نیست که آنها هم در خطر ابتلا به بیماری باشند. وقتی شهر را قرنطینه می کنند ، یعنی تمام مردم در معرض بیماری هستند. آقایان لطفاً به فکر باشید و فکر نکنید بازیکنان و مربیان و مسئولان یک تیم آدم آهنی هستند!

 

نکونام  در پایان گفت: فکر می‌کنم بهتر باشد که بازی‌ها کاملا لغو شود. شنیده ام که بازی‌های سری آ ایتالیا نیز لغو شده است، خوب است که از کارهای خوب همیشه الگو برداری کنیم.  از روز شنبه کل بازی‌های لیگ چین هم لغو شده است. می‌دانیم فرصت‌ برای اتمام لیگ کم است اما سلامتی همه مردم، بازیکنان و تماشاگران خیلی اهمیت دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------