توقف منچستریونایتد در گودیسون‌پارک/ شکست خانگی تاتنهام در شب برتری آتالانتا با 7 گل



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار منچستریونایتد و اورتون
هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس با توقف شیاطین سرخ و شکست اسپرز دنبال شد.

به گزارش تسنیم، هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون پارک مقابل میزبانش، اورتون تن به تساوی یک - یک داد. شیاطین سرخ در دقیقه 3 دروازه‌شان توسط کالورت لوین و روی اشتباه داوید دخه‌آ باز شد. در ادامه اما شاگردان اولگنار سولسشایر موفق شدند در دقیقه 31 روی شوت زیبای برونو فرناندس به گل تساوی دست پیدا کنند.

 

منچستریونایتد با این تساوی، 42 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ولوز، جایگاه پنجمی خود را حفظ کرد. اورتون هم 37 امتیازی شد و در مکان یازدهم جدول ایستاده است.

 

در بازی همزمان هم تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود مقابل ولورهمپتون تن به شکست 3 بر 2 داد. استیون برگوین (13) و سرژ آئوریه (45) برای  اسپرز گلزنی کردند و ولوز هم توسط مت دوهرتی (27)، دیه‌گو ژوتا (57) و رائول خیمنس (73) به گل رسید.

 

با این نتیجه شاگردان نونو اسپریتو سانتو 42 امتیازی شدند و به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کردند. تیم تحت‌هدایت ژوزه مورینیو هم 40 امتیازی باقی ماند و به رده هفتم سقوط کرد.

 

آتالانتا در بازی ۹ گله لچه را تحقیر کرد و به بالانشینان جدول نزدیک‌تر شد

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌ششم سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) یک دیدار برگزار شد که در آن تیم فوتبال آتالانتا در خانه لچه با نتیجه 7 بر 2 به برتری دست یافت.

 

آتالانتای تحت هدایت جان‌پیرو گاسپرینی که در این فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده و برای مدعیان مشکلاتی را به وجود آورده است، با کسب چهاردهمین برد خود در این فصل 48 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول تثبیت کرد، جایگاهی که باقی ماندن در آن سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را برای آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو قطعی می‌کند.

 

جولیو دونتاتی در دقیقه 17 (گل به خودی)، دووان زاپاتا سه بار در دقایق 22، 54 و 62، یوسیپ ایلیچیچ در دقیقه 47، لوئیس موریل در دقیقه 87 و روسلان مالینوفسکی در دقیقه 1+90 گل‌های آتالانتا را به ثمر رساندند. ریکاردو ساپونارا در دقیقه 29 و جولیو دوناتی در دقیقه 39 گل‌های لچه را زدند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------