مهدی: تعطیلی کامل مسابقات بدترین اتفاق برای فوتبال ماست/ احتمال دارد تاریخ شروع لیگ باز هم تغییر کند



اخبار,اخبار ورزشی,سهیل مهدی
سرپرست مسابقات سازمان لیگ گفت: تعطیلی کامل مسابقات فوتبال بدترین حالتی است که می‌تواند برای فوتبال کشور رقم بخورد.

به گزارش تسنیم،‌ سهیل مهدی درباره تعویق مسابقات لیگ برتر تا تاریخ 14 فروردین ماه اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید در اطلاعیه قبلی یک هفته مسابقات به تأخیر افتاده بود و منتظر تصمیم جدید ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا بودیم. طبق دستورالعملی که امروز (چهارشنبه) به ما رسید،‌ مقرر شد به طور کلی لیگ‌های فوتبال در سال 98 به تعویق بیفتد و ان‌شاءالله به امید اینکه این بیماری هر چه سریع‌تر از کشور جمع شود، از تاریخ 14 فروردین ماه دوباره مسابقات را برگزار کنیم.

 

وی که با برنامه اخبار ورزشی شبکه سه سیما صحبت می‌کرد در مورد اینکه دیدارهای عقب‌افتاده به چه صورت برگزار خواهد شد، گفت: ما مسابقات را از تاریخ 14 فروردین ماه شروع خواهیم کرد و هفته‌های معوقه را به ترتیب از این تاریخ به بعد برگزار می‌کنیم.

 

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه «آیا این احتمال وجود دارد که مسابقات لیگ به طور کامل تعطیل شود؟»، بیان کرد: امیدواریم این اتفاق رخ ندهد. این بدترین حالت برای فوتبال کشور است. ما علاوه بر اینکه باید برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نماینده معرفی کنیم،‌ بحث صعود و سقوط تیم‌ها را نیز در مسابقات داریم که کار را خیلی سخت می‌کند. به همین دلیل ما ناچار هستیم شرایط را به سمتی ببریم که حتماً لیگ‌ها را به پایان برسانیم.

 

«برای آغاز دیدارهای لیگ آیا تاریخ 14 فروردین به طور موقت در نظر گرفته شده است و امکان دارد این تاریخ تغییر کند؟»، مهدی در واکنش به طرح این سؤال تصریح کرد: بله، این تاریخ براساس تمهیداتی است که ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در نظر گرفته است. امیدواریم این مشکل تا آن زمان به حداقل برسد و اگر خدای نا کرده همین شرایط ادامه داشته باشد باید تصمیمات بعدی را اتخاذ کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------