برتری یوونتوس در دربی ایتالیا/ شکست رئال مقابل بتیس و ادامه صدرنشینی بارسلونا



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار اینتر و یوونتوس
تیم فوتبال یوونتوس علاوه بر برتری در دربی ایتالیا به صدر جدول رده‌بندی سری A صعود کرد.

به گزارش تسنیم، حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وششم رقابت‌های سری A ایتالیا با برتری 2 بر صفر تیم فوتبال یوونتوس مقابل اینتر به پایان رسید.

 

در این جدال موسوم به «دربی ایتالیا» که در ورزشگاه بدون تماشاگر «آلیانتس» تورین انجام شد، میزبان پس از یک نیمه بدون گل با پاس رونالدو و  ضربه آرون رمزی در دقیقه 55 به گل اول رسید. در ادامه دیبالای تازه‌وارد با یک حرکت فردی دیدنی و ضربه‌ای تماشایی در دقیقه 67 اختلاف را دوبرابر کرد.

 

یوونتوس با برتری 2 بر صفر در این بازی، 63 امتیازی شد و صدر جدول رده‌بندی سری A را از لاتزیو پس گرفت، اما اینتر 54 امتیازی در رده سوم جدول ماند.

 

رئال مادرید به بتیس باخت تا بارسلونا صدرنشین بماند

هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های اسپانیا (لالیگا) با شکست 2 بر یک تیم فوتبال رئال مادرید در خانه رئال بتیس به پایان رسید.

 

در این جدال ورزشگاه «دلوپرا»، ابتدا میزبان با گل سیدنی در دقیقه 40 پیش افتاد، اما کریم بنزما در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول گل تساوی رئال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

بازی در نیمه دوم در حال اتمام بود که بر اثر اشتباه بنزما، کریستین تیو در دقیقه 83 گل برتری بتیس را به ثمر رساند. به این ترتیب رئال مادرید با قبول سومین شکست خود در فصل جاری لالیگا فرصت صدرنشینی را از دست داد و با 56 امتیاز پشت سر بارسلونای 58 امتیازی در رده دوم جدول ماند.

 

لیل با پیروزی در کورس حضور در لیگ قهرمانان اروپا باقی ماند

هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) با برتری یک بر صفر تیم لیل در خانه‌اش مقابل لیون به پایان رسید. 

 

تنها گل رمی در دقیقه 33 برتری تیم شمالی را رقم زد و به این ترتیب لیل با 49 امتیاز در رده چهارم جدول لوشامپیونه در کورس رقابت برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------