لالیگا و لیگ MLS آمریکا تعلیق شد/ دوشنبه، روز پایانی بوندسلیگا؟



اخبار,اخبار ورزشی,تعلیق بازی های لالیگا به دلیل کرونا
برگزاری بازی‌های لیگ‌های دسته اول و دسته دوم اسپانیا به مدت دو هفته به تعلیق در آمد.

به گزارش تسنیم، بر اساس تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا و مسئولان سازمان لیگ اسپانیا، برگزاری بازی‌های لالیگا و لیگ دسته دوم این کشور برای حداقل دو هفته آینده به حالت تعلیق در آمد. پیش از این قرار بود بازی‌های دو هفته آینده لالیگا پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار شود.

 

بر این اساس خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا به اطلاع تمامی باشگاه‌های لالیگایی و لیگ دسته دوم اسپانپا رسانده که بازی‌های دو هفته آینده این تیم‌ها به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در این کشور، طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار نخواهد شد.

 

تاکنون بیش از 220 نفر در اسپانیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، برای همین نتیجه نشست مدیران فدراسیون فوتبال اسپانیا، مسئولان سازمان لیگ اسپانیا و اتحادیه بازیکنان منجر به تعلیق دو هفته‌ای بازی‌های مدنظر شد.

 

رئال مادرید قرنطینه شد

باشگاه رئال مادرید پس از این که تست کرونای یکی از بازیکنان بسکتبال تیمش مثبت درآمد تصمیم به قرنطینه گرفت.

 

تمام اعضای تیم فوتبال و بسکتبال از کمپ تمرینی والدبباس خارج شدند. بازیکنان تیم فوتبال رئال امروز (پنجشنبه) صبح تمرین داشتند اما این کار را انجام ندادند و کمپ را ترک کردند.

 

همه بازیکنان و اعضای کادر فنی هر دو تیم در قرنطینه خواهند بود و بازی‌های دو تیم که قرار بود امروز و فردا در یورو لیگ و لالیگا برگزار بشود لغو شد.

 

تمامی اعضای باشگاه اینتر قرنطینه شدند

به گزارش ایلنا، گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد بازیکنان، کادر فنی، مدیران و اعضای حوزه رسانه باشگاه اینترمیلان تا 22 مارس در خانه‌های خود جداسازی و قرنطینه شدند. قرنطینه تمامی اعضای اینتر از عصر دیروز آغاز شد است.

 

این قرنطینه آنطور که در رسانه‌های ایتالیایی اعلام شده حداقل به مدت 14 روز یعنی تا 22 مارس ادامه خواهد داشت. برخلاف آنچه در قبل اعلام شد،‌ هیچکدام از اعضای باشگاه مورد آزمایش برای تشخیص ابتلا به ویروس کرونا صورت نگرفته است.

 

 شایعه عجیب در آلمان؛ دوشنبه، روز پایانی بوندسلیگا؟

به گزارش ورزش سه، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که یک ویروس مهم ترین اخبار مربوط به فوتبال را به خود اختصاص دهد اما حالا این اتفاق رخ داده و با گسترش عجیب و غریب کرونا در اروپا بازی های زیادی در سطح قاره لغو یا بدون حضور تماشاگران برگزار شده است.

 

در حال حاضر لیگ های اسپانیا، ایتالیا، هلند و پرتغال به حالت تعلیق درآمده اند. همچنین ساعتی پیش مشخص شد که دو دیدار مهم هفته آینده لیگ قهرمانان اروپا نیز به تعویق افتاده است. بحث دیگر مربوط به رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ است که با این شرایط برگزاری آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

اما یکی از کشورهایی که هنوز لیگ داخلی خود را به حالت تعلیق در نیاورده، آلمان است. با این وجود امروز شایعه عجیبی درباره بوندسلیگا مطرح شده است. بر اساس شایعات این احتمال وجود دارد که روز دوشنبه، رقابت‌های بوندسلیگا به طور کامل پایان پیدا کند. همچنین گفته می شود که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی چهار تیم اول به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهند کرد و هیچ تیمی نیز به دسته پایین تر سقوط نمی کند تا رقابت های فصل ۲۱- ۲۰۲۰ با تعداد تیم های بیشتری برگزار شود.

 

با این وجود چنین اظهار نظری فعلا در حد شایعه است و باید منتظر ماند و دید که واکنش فدراسیون فوتبال آلمان به این اخبار چه خواهد بود.

 

لیگ فوتبال آمریکا (MLS) تعلیق شد

شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بسیاری از فعالیت‌ها از جمله ورزش را تحت تاثیر قرار داده است و از برگزاری اغلب فعالیت‌های ورزشی جلوگیری به عمل می‌آید.

 

در تازه ترین اقدامات صورت گرفته در کشور آمریکا، لیگ فوتبال این کشور هم به مدت یک ماه تعلیق شده است تا از انتشار این ویروس جلوگیری شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------