تدابیر یوفا برای تعیین تکلیف لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا/ برگزاری نیمه نهایی و فینال در 4 روز در یک شهر



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
با گسترش این بیماری در اروپا حالا برگزاری لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در ای نفصل یک چالش جدی برای یوفا به حساب می‌آید.

به گزارش ایلنا، با مثبت اعلام شدن تست کرونای هادسون اودوی مهاجم ملی پوش چلسی تمامی اعضا و کادر فنی این تیم قرنطینه شدند و همچنین با مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید تمامی بازیکنان تیم فوتبال و بسکتبال این تیم در تمامی رده‌ها قرنطینه شدند. تا برگزاری بازی دو تیم چلسی و بایرن مونیخ و رئال مادرید  و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام قرارگیرد. در همین راستا یوفا تمامی بازی‌های این هفته لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را لغو کرد.

 

با گسترش این بیماری در اروپا حالا برگزاری لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در ای نفصل یک چالش جدی برای یوفا به حساب می‌آید. از همین رو خبرگزاری AS  اسپانیا در خبری عنوان داشته است دیدارهای نیمه نهایی و فینال لیگ اروپا و لیگ قهرمانان در طی 4 روز در یک شهر برگزار می‌شود و با وجود آنکه استانبول میزبان فینال لیگ قهرمانان و گدانسک میزبان فینال لیگ اروپا در این فصل می‌باشد به نظر می‌رسد با تصمیم یوفا این دو شهر میزبان دیدار نیمه نهایی این مسابقات هم باشند.

 

در این خبر عنوان شده مارکتی مدیر برگزاری مسابقات یوفا این پیشنهاد را به 55 عضو یوفا در روز سه شنبه ارائه خواهد کرد  و همچنین به نظر می رسد دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی هم به صورت تک بازی در زمین بی طرف یا در زمین یکی از دو تیم که با قرعه کسی انجام می‌شود برگزار می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------