آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

انصاری‌فرد: سلطانی‌فر گفت از برانکو شکایت کنید و برای تیم ملی با او مذاکره کنید!/ برانکو: مذاکره‌ای با انصاریفرد برای تیم ملی نداشتم



اخبار,اخبار ورزشی,محمدحسن انصاری فرد
محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت که هیئت‌مدیره این باشگاه نمی‌خواست سرخپوشان پایتخت با حضور او قهرمان شوند.

به گزارش تسنیم، محمدحسن انصاری‌فرد درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در شرایطی به پرسپولیس آمدم که همه درآمدهای فصل، هزینه شده بود، شرایط اقتصادی خوب نبود و قرارداد بازیکنان پرداخت نشده بود. حکم‌های دادگاه‌ها به سمت باشگاه سرازیر می‌شد، اما با لطف خدا و دعای هواداران، در کمال آرامش موفق شدیم. همه اعضای هیئت‌مدیره مدعی مدیرعاملی بودند و صورت‌مان را با سیلی سرخ نگه می‌داشتیم.

 

وی با بیان اینکه با حضور رسول‌پناه (رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست باشگاه) اختلاف در پرسپولیس بیشتر شد، خاطرنشان کرد: رسول‌پناه مستقیماً با وزیر ورزش در تماس بود و مدیرعاملی باشگاه معنا نداشت. متاسفانه دوست نداشتند که من موفق شوم و بسیار کارشکنی کردند. یکی از آنها، انتشار قرارداد بازیکنان بود. با این اتفاق، با بازیکنان وارد چالش زیادی شدیم و رسانه منتشرکننده قراردادها گفت که این اتفاق (انتشار توسط اعضای هیئت‌مدیره) انجام شده است. این اطلاعات را به وزیر ورزش گفتم که او پشت هیئت‌مدیره ایستاد.

 

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با اشاره به جدایی برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: هواداران جدایی برانکو را از چشم هیئت‌مدیره دیدند و وزیر می‌خواست کسی را بیاورد که آنها آرام شوند. من هم به یک مهره برای این کار تبدیل شدم.

 

انصاری‌فرد با بیان اینکه سلطانی‌فر پیگیر شکایت از برانکو بود، گفت: در نشست آخر هیئت‌مدیره، وزیر ورزش گفت چرا من چهار ماه است که می‌گویم از برنکو شکایت کن و تو چنین کاری انجام نمی‌دهی. مگر چه پشت پرده‌ای وجود دارد؟! من چه پشت پرده‌ای می‌توانم داشته باشم؟ شما (سلطانی‌فر) یک ماه قبل گفتید با برانکو در کرواسی مذاکره کن تا او را به تیم ملی بیاوریم. گفتید اسپانسر شاکی است که مدیران با آنها همکاری نمی‌کنند، اما حسین قدوسی (مدیر پیشین روابط عمومی پرسپولیس) در حضور اسپانسر صحبت کرد و همه به او حق دادند. با این حال سلطانی‌فر گفت قدوسی باید برکنار شود.

 

وی که با اخبار ورزشی شبکه سه سیما گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا قدوسی تنها عامل استعفایش بوده است یا خیر، بیان کرد: قدوسی بهانه بود و هدف وزیر و هیئت‌مدیره این بود که من نباشم. امروز می‌گفتند قدوسی نباشد و بردا از برکناری پیروانی یا سایر افراد حرف می‌زدند. مگر یک مدیر می‌تواند با این شرایط کار کند؟ هواداران می‌گفتند باید بایستی، اما وقتی اختیار مدیر روابط عمومی باشگاه را ندارم، چگونه ادامه بدهم؟

 

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درخصوص وضعیت آنتونی استوکس اظهار داشت: قرارداد او محکم است و می‌توانیم علاوه بر پول پرداخت شده به او، غرامت هم بگیریم.

 

انصاری‌فرد با بیان اینکه فعالیت او و هیئت‌مدیره در راستای هم نبود، تصریح کرد: هیئت‌مدیره باشگاه نمی‌خواست پرسپولیس با انصاری‌فرد جام ببرد. وگرنه پرسپولیس با آرامش کار می‌کرد، نشاط داشت و خوب نتیجه می‌گرفت.

 

 برانکو: مذاکره‌ای با انصاریفرد برای تیم ملی نداشتم

بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس این مربی اکنون به دنبال طرح شکایت خود از این باشگاه برای دریافت مطالبات خود است. با این حال در آخرین صحبتی که محمدحسن انصاریفرد داشته، مدعی شد که وزیر به او برای مذاکره با برانکو در خصوص تیم ملی وظیفه محول کرده بود.

 

برانکو در این خصوص به ورزش سه گفت: ابتدا باید بزرگترین آرزوی خودم را برای کشوری که قلبا دوست دارم داشته باشم. من کاملا به مردم ایران ایمان دارم و مطمئن هستم که آنها قادر خواهند بود از این شرایط خارج شوند. همه کشورها درگیر ویروس کرونا هستند و من آرزو می‌کنم مردم ایران بتوانند با قدرت و روحیه بالا از این شرایط عبور کنند.

 

سرمربی سابق پرسپولیس درباره صحبت‌های انصاریفرد که مدعی مذاکره برای تیم ملی شده بود نیز گفت: نه، نه، به هیچ وجه من صحبتی با هیچ کس از پرسپولیس درباره تیم ملی نداشتم. ما چندین جلسه داشتیم و اصلا آقای انصاریفرد هم در هیچ کدام حاضر نبود. یکی از جلسات ما (وکیل من) در ترکیه بود که حتی با هزینه شخصی خودم انجام شد. تمام مذاکرات من با مدیران و نمایندگان باشگاه پرسپولیس در خصوص مطالبات و شیوه توافق در زمینه قراردادم با پرسپولیس بود و هیچ کلمه‌ای از تیم ملی به میان نیامد.

 

وی ادامه داد: من نمی‌دانم چرا این بحث مطرح شده است. بحث حضورم در تیم ملی وجود داشت اما اینکه نمایندگان پرسپولیس بخواهند آن را دنبال کنند به نظرم و به شکل حرفه‌ای در کلاس هیچ کدام از ما نبود. من با پرسپولیس تنها در خصوص مطالباتم بحث داشتم و آن را دنبال کردیم.

 

سرمربی حال حاضر عمان درباره وضعیت پرونده‌اش نیز گفت: باشگاه در جریان امور تمام مسائل است. آنها می‌دانند شرایط به چه شکل بوده است و قبلا هم گفتم از طریق وکیلم پیگیر هستم. من بالاترین احترام خودم را برای هواداران پرسپولیس قائل هستم. چیزی که باعث شد چندین ماه از قرارداد مربوط به فصل پایانی‌ام را دریافت نکنم و با احساس مسوولیت کار را دنبال کردیم. من می‌توانستم در خصوص قرارداد برای باقی مانده قرارداد هم خسارت بگیرم اما چیزی که مرا به این تیم و هوادارانش و به طور کلی مردم ایران وصل می‌کرد مانع از این شد. امیدوارم در پایان مردم ایران با قدرت و روحیه‌ای که دارند از پس این بیماری هم بربیایند و آرزوی سلامتی برای تک تک آنها خواهم داشت.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------