لیگ برتر والیبال بانوان| عنوان‌های دومی و سومی به اصفهانی‌ها رسید



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر والیبال بانوان
لیگ برتر والیبال بانوان در حالی به دلیل بیماری کرونا به پایان رسید که تیم‌های اصفهانی ذوب‌آهن و باریج اسانس به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش فارس، لیگ برتر والیبال بانوان در سال 98 با حضور 2 نماینده اصفهان یعنی ذوب‌آهن و باریج اسانس کاشان شروع به کار کرد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایان رسید.

 

تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان پرافتخارترین تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر است که شش مقام قهرمانی، شش نایب‌قهرمان و دو مقام سومی در پرونده افتخارات خود دارد؛ باریج اسانس کاشان نیز امسال در لیگ برتر حضور پیدا کرد.

 

حضور این 2 تیم از اصفهان در لیگ برتر والیبال بانوان و با توجه به این‌که در تیم ذوب‌آهن اصفهان تمامی 18 بازیکن و در تیم باریج اسانس از مجموع 18 بازیکن 10 بازیکن بومی بودند، سبب پیشرفت بانوان اصفهانی می‌شود.

 

سبز‌پوشان اصفهانی که فصل گذشته موفق شدند در رقابت سخت و نفس‌گیر با پیکان در پایان عنوان قهرمانی را کسب کنند، در این فصل نیز عملکرد خوبی داشتند و  برای قهرمانی می‌جنگیدند؛ باریج اسانس نیز نمایش خوبی در این فصل داشت و پا به پای سایر مدعیان حرکت می‌کرد.

 

باریج اسانس و ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر در شهرآورد اصفهان در کاشان به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار باریج اسانس با نتایج 25 بر 18، 25 بر 23 و 25 بر 22 و با نتیجه کلی 3 بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد.

 

اما بعد از گذشت 13 هفته از لیگ برتر والیبال بانوان و با توجه به شیوع ویروس کرونا فدراسیون والیبال برای بررسی این موضوع و تصمیم‌گیری درباره نحوه ادامه لیگ‌های والیبال ایران با حضور سرمربیان، مدیران عامل و نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری نشست برگزار کرد و در نهایت تصمیم به بسته‌شدن پرونده کلیه مسابقات والیبال در سال 98 گرفته شد.

 

به این ترتیب رده‌بندی تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال بانوان مشخص شد و ذوب‌آهن اصفهان با 10 پیروزی و 2 شکست و کسب 28 امتیاز بعد از سایپا به نایب‌قهرمانی رسید، باریج اسانس کاشان نیز با 9 پیروزی و 2 شکست و 27 امتیاز سوم شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------