لیگ برتر ایران نیمه‌تمام نمی‌ماند



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر فوتبال
سرپرست فدراسیون پزشکی-ورزشی می گوید شاید از ٢٠ فروردین مجوز برگزاری تمرینات به باشگاه ها داده شود.

به گزارش ورزش سه، مهرزاد خلیلیان در مورد زمان افت ویروس کرونا در ایران گفت: نه من، هیچ کس نمی تواند بگوید این ویروس چه زمانی در ایران و حتی دنیا افت می کند. خیلی از پزشکان می گویند ما هنوز به میانه راه این بیماری نرسیده ایم و راه طولانی داریم. خیلی ها هم می گویند این ویروس از ١۵ روز آینده به اوج خود می رسد.

 

او ادامه داد: شرایط این ویروس طوری است که ابتلا به آن به میزان مقاومت افراد ربط دارد، به عنوان مثال افراد دیابتی یا با سابقه بیماری قلبی و حتی کسانی که بیماری MS دارند بیشتر در معرض ابتلا به این ویروس هستند اما کسانی که مقاومت بدنی قوی دارند می توانند از این شرایط سخت عبور کنند.

 

سرپرست فدراسیون پزشکی- ورزشی در مورد چگونگی رعایت هم می گوید: بهترین راه این است که زنجیره ابتلا به این ویروس را قطع کنیم که بهترین راه آن در خانه ماندن است. الان در بعضی از استان ها این موضوع رعایت نمی شود. البته در ١٣ استان شرایط خوبی حکم فرما است.

 

خلیلیان در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر هم گفت: من فکر می کنم بازی های لیگ قطعا به پایان می رسد چون در حال حاضر ٩ بازی مانده و تا شهریور وقت داریم. بنابراین فکر می کنم با ثابت شدن شرایط می توان بازی ها را برگزار کرد. الان چین سه روز است که بیمار جدیدی ندارد و این خیلی دستاورد بزرگی است، ما هم در این شرایط خوب عمل کرده ایم و حتی اگر بتوانیم به وضعیت کره هم برسیم اتفاق بزرگی است. ما جزو کشورهایی هستیم که زیر ساخت های خوبی داریم و تا حالا به خوبی با این بیماری مبارزه کرده ایم.

 

او در مورد پیش بینی اش از شروع بازی ها هم گفت: پیش بینی نمی شود کرد اما برآورد من این است که از ٢٠ فروردین مجوز آغاز تمرینات را صادر کنیم. این را برای اینکه باشگاه ها از فشار خارج شوند گفتم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------