شروع دوباره لیگ برتر انگلیس پشت درهای بسته/ احتمال ادامه تعلیق سری A تا اواسط خرداد



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر انگلیس
لیگ برتر انگلیس در صورت عدم بهبود شرایط هم ادامه پیدا خواهد کرد و مسابقات پشت درهای بسته خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه‌های انگلیس تصمیم گرفته‌اند این فصل لیگ برتر را به پایان برسانند، حتی اگر هنوز هم ویروس کرونا در این کشور ریشه‌کن نشده باشد.

 

چند رسانه انگلیسی خبر دادند، اگر ویروس کرونا هم از انگلیس بیرون نرود، از اول ژوئن لیگ برتر از سر گرفته خواهد شد و تمامی مسابقات باقی‌مانده پشت درهای بسته خواهد بود.

 

در حال حاضر لیورپول با ۸۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و احتمال دارد در هفته سی‌ام زودهنگام‌ترین قهرمانی در تاریخ این را رقم بزند.

 

احتمال ادامه تعلیق سری A تا اواسط خرداد 

شیوع بیماری کرونا در ایتالیا اوضاع را از آن چیزی که تصور می‌شد وخیم‌تر کرده است به طوری که خبرهای منتشر شده مبنی بر اینکه به احتمال زیاد تعلیق مسابقات ورزشی این کشور از جمله سری A تا دوم می (13 خرداد) کافی نخواهد بود و احتمال دارد که تا ماه ژوئن (خرداد) این تعلیق تمدید شود. این در حالیست که لیگ‌های اروپایی از جمله کالچو به یوفا وعده داده‌اند که مسابقات خود را تا پایان ماه ژوئن به پایان برسانند.

 

طبق گزارش نشریه رپوبلیکا، طرحی توسط سازمان لیگ ایتالیا ارائه شده که به موجب آن سری A تا ماه ژوئن تعلیق بماند و از آن زمان تا پایان ماه جولای مسابقات از سر گرفته شوند، البته این هم مسائل خاص خودش را دارد چون قرارداد بسیاری از بازیکنان در پایان ماه ژوئن منقضی می‌شود و مشخص نیست که آنها تعهدی برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌شان برای آن تیم‌ها داشته باشند. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------