آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

مهم ترین اخبار امروز باشگاه استقلال/ از تهدید به شکایت از داور عصرجدید تا احتمال فسخ قراداد میلیچ و بورودوف



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقه عصرجدید
تیم فوتبال استقلال به داور مسابقه عصر جدید مهلت داد تا رسماً به علت اظهاراتش معذرت خواهی کند.

به گزارش خبرورزشی، یکی از برنامه های پربیننده تلویزیون در تعطیلات نوروز، مسابقه استعداد یابی عصر جدید است. در این برنامه جای فوتبال هم چندان خالی نیست و بعضا اشخاص مستعدی برای نمایش توانایی های فوتبالی خویش به آن وارد می شوند. ولی حاشیه های مرتبط با فوتبال در این برنامه محدود به شرکت کننده ها نبوده است.

 

چند شب پیش دانش فوتبالی بعضی داوران این مسابقه به چالش کشیده شد و اتفاقی در خلال آن افتاد که ناراحتی هواداران باشگاه استقلال را به دنبال داشت. آریا عظیمی نژاد، نوازنده مطرح کشور که به واسطه تخصص خود در موسیقی روی صندلی قضاوت برنامه عصر جدید نشسته، اطلاعات چندانی از فوتبال ندارد و به همین دلیل احسان علیخانی مشغول شوخی با او بود. در این لحظه عظیمی نژاد یه دلیل سخت بودن نام آندره آ استراماچونی، سرمربی پیشین تیم استقلال، اسم وی را پرسید و گفت که برایش شبیه یک اسم ماقبل تاریخی است.

 

این مسأله سریعا باعث دلخوری استقلالی ها شد و عکس العمل تندی از طرف هواداران و حتی بازیکن های حال حاضر این تیم بهمراه داشت. عظیمی نژاد بعد از این، یک استوری در اینستاگرام شخصی اش منتشر کرد و معذرت خواهی کرد ولی بار دیگر تأکید کرد که واقعا از نظرش این اسم شبیه به نام های تاریخی است.

 

همین مسئله ناراحتی استقلالی ها را ادامه داده و حالا خبر میرسد باشگاه استقلال به دستور احمد سعادتمند- که از سوی اسماعیل خلیل زاده امور باشگاه را در اختیار دارد- رسماً به این داور برنامه عصر جدید ۴۸ ساعت فرصت داده تا از هواداران این تیم عذرخواهی کند. باشگاه استقلال در نظر دارد به دلیل آنچه جریحه دار شدن احساسات میلیون ها هوادار این تیم قلمداد می شود، در صورت عدم عذرخواهی مجدد و کامل این فرد، از طریق مجاری قضایی از او شکایت کند.

 

ادعای وکیل بیرانوند: استقلال نمی‌تواند از داور عصر جدید شکایت کند!

مصطفی سلیمانی که وکالت علیرضا بیرانوند را هم برعهده دارد مدعی شده باشگاه استقلال از لحاظ قانونی نمی تواند از داور برنامه عصر جدید شکایت کند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,مسابقه عصرجدید

 

امارات میزبان استقلال و دیگر تیم‌های گروه اول لیگ قهرمانان می‌شود

یک رسانه عراقی مدعی شد که امارات میزبان مسابقات تیم های گروه اول لیگ قهرمانان آسیا می شود.
 

به گزارش فارس، این روزها رسانه های اماراتی و قطری از برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در 2 کشور به خاطر ویروس کرونا خبر می دهند.

 

گمانه زنی های مختلفی از سوی رسانه های عربی برای میزبانی مسابقات غرب آسیا مطرح می شود. یک رسانه قطری پیش از این عمان و کویت را برای میزبانی از مسابقات معرفی کرده بود. این بازی ها بنا به گفته این رسانه ها در ماه آگوست(مرداد) برگزار می شود.

 

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «الکره العراقیه» مدعی شد که امارات میزبان بازی های گروه اول لیگ قهرمانان آسیا می شود. در این گروه استقلال با الوحده امارات، الاهلی عربستان و الشرطه عراق رقیب است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم استقلال

 

شوک به استقلال؛ فسخ میلیچ و بورودوف جدی شد، شیخ در خطر جدایی

به گزارش فرهیختگان، باشگاه استقلال موظف بود تا تاریخ ۶ فروردین ماه امسال به حساب دو بازیکن خارجی یعنی میلیچ و بورودوف پول واریز کند تا طبق مهلت قانونی که در بندهای قرارداد آنها گنجانده شده بود، نتوانند یکطرفه قرارداد خود را فسخ کرده و از استقلال به فیفا شکایت کنند.

 

در موعد مقرر اما پولی به حساب خارجی ها واریز نشد و حالا بعید نیست نامه فسخ این دو بازیکن خارجی به باشگاه استقلال برسد.

 

این در حالی است که مطابق پیگیری‌ها، شیخ دیاباته دیگر خارجی استقلال که حدود ۲۰۰ هزار دلار از استقلال طلب دارد، بدون دریافت مطالباتش راهی مالی شده و با توجه به اینکه مهلت خاصی برای او در قراردادش به ثبت نرسیده، مهاجم استقلال بدون تهدید و اعلام فرصت برای واریزی، می‌تواند با فسخ یکطرفه قرارداد از این تیم جدا شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------