چراغ سبز خلیل‌زاده برای بازگشت به استقلال/ واکنش وزارت ورزش به استعفای اعضای هیئت مدیره آبی پوشان



اخبار,اخبار ورزشی,اسماعیل خلیل زاده
با گذشت حدود یک ماه از مدیرعاملی احمد سعادتمند در استقلال او تلاش می‌کند رییس هیئت مدیره این باشگاه را راضی به بازگشت به این باشگاه کند.

به گزارش ورزش سه، شب قبل ار انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اسماعیل خلیل‌زاده از سمت خود استعفا کرد و اعلام کرد هرگز به این باشگاه برنخواهد گشت.

 

بعد از این اتفاق خلیل‌زاده به بیماری کرونا مبتلا شد و الان چند روزی است در قرنطینه خانگی به سر می‌برد هرچند که در این مدت سعادتمند تماس‌های تلفنی با او برقرار کرده و تحرکاتی برای بازگشت او انجام داده است. در مدت اخیر سعادتمند برای انتخاب اسپانسر باشگاه هم با خلیل‌زاده مشورت کرده است و تلاش کرده است او را در جریان امور باشگاه قرار بدهد.

 

گفته می‌شود خلیل‌زاده تا حدودی راضی به بازگشت به سمت ریاست هیئت مدیره استقلال شده است، اما تصمیم نهایی را به بعد از پایان قرنطینه خانگی و جلسه با سعادتمند منوط کرده است.

 

***

 

واکنش وزارت ورزش به استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال

معاون وزیر ورزش گفت: وضعیت هیئت مدیره باشگاه استقلال که به خاطر کناره گیری رسمی علی فتح الله زاده و بعد از آن اعلام استعفای کامران منزودی و اسماعیل خلیل زاده وضعیت نابسامانی دارد و لزوم تقویت آن دیگر موضوعی بود که معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در واکنش به مطرح شدن آن توضیح لازم را ارائه کرد.

 

وی تصریح کرد: انتخاب و آغاز به کار مدیرعامل اهمیت داشت که در مورد استقلال انجام شده است. در مورد ترکیب هیئت مدیره هم نیاز است با اضافه شدن نفراتی، ترمیم لازم صورت بگیرد. البته با استعفاهای مطرح شده هم مخالفت شده است. فعلاً هم باشگاه استقلال با این هیئت مدیره و ترکیبی که در اختیار دارد، کارش را انجام می‌دهد، مهم این است که در روند اداری باشگاه و خروجی‌های آن مشکلی ایجاد نشده است.

 

عجله‌ای در ترمیم هیئت مدیره آبی‌ها نیست

علی‌نژاد در واکنش به این مسئله که «حتما باید مشکل اساسی ایجاد شود تا برای تکمیل ترکیب هیئت مدیره اقدام لازم صورت بگیرد؟»، گفت: ترمیم هیئت مدیره و کامل شدن آن طبیعی است اما شرایط فعلی هم غیرقانونی نیست. اصلاً لزومی ندارد وقتی امروز مدیری استعفا می‌دهد همین فراد برای او جایگزین انتخاب و معرفی شود.

 

دلیل مخالفت وزارت ورزش

این معاون وزیر ورزش همچنین در مورد مخالفت وزارت ورزش با استعفاهای اخیر دو عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شاید تصور آنها بر این بود که نمی‌توانند برای مجموعه مفید باشند و افراد دیگر می‌توانند کارآیی بهتری داشته باشند. جمع بندی وزارت ورزش اما این نبود. در هر صورت مخالفت استعفاهای صورت گرفته بودیم و آن را اعلام هم کردیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------