فتح الله زاده: خیلی‌ها دوست نداشتند کمپ حجازی زمان من به نام استقلال شود



اخبار,اخبار ورزشی,فتح الله زاده
مدیرعامل اسبق استقلال گفت: هنوز نرفتیم سند کمپ را به نام استقلال بزنیم و دلیلش هم این است که برای برخی‌ها قابل تحمل نیست که افتخاری به کارنامه مدیریتی فتح الله زاده اضافه شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق استقلال  اعلام کرده بود کمپ ناصر حجازی بخشی از اموال باشگاه استقلال است. به تازگی صالح، رئیس سازمان خصوصی سازی گفته‌های فتح الله زاده در این باره را تایید و اعلام کرد که کمپ ناصر حجازی ارزشی معادل با ۳ هزار میلیارد تومان دارد و بخشی از اموال استقلال است.

 

فتح الله زاده در این باره اظهار داشت: من تلاش کردم زمین این کمپ را برای استقلال بگیرم و با خطیب نشستیم قرارداد را نوشتیم. کمپ آن زمان به ما منتقل شد و اسنادش هم موجود است.  

 

هر وقت به کمپ رفتم، دیدم مسئولان وقت آن را به حال خودش رها کرده اند

فتح الله زاده در ادامه گفت: ۲۰ سالی می‌شود که من آن زمین را گرفتم، اما هر موقع به کمپ رفتم، دیدم که مسئولان وقت باشگاه آن را به امان خدا رها کرده اند. هنوز نرفتیم سند کمپ را به نام استقلال بزنیم و دلیلش هم این است که برخی‌ها دوست ندارند این اتفاق بیفتد، زیرا برای آن‌ها قابل تحمل نیست که افتخاری به کارنامه مدیریتی فتح الله زاده اضافه شود. به هر حال من ۷ قهرمانی با استقلال آوردم، استقلال در دوره مدیریت من به فینال آسیا رسید و نایب قهرمان شد.  

 

قوه قضاییه می‌خواست کمپ را پلمپ کند و مدیرعامل وقت هیچ اقدامی نمی‌کرد

شما می‌بینید که هر زمان من از استقلال می‌روم، کمپ روی هوا است و حتی در یک دوره ۴، ۵ ساله کمپ را از استقلال گرفته بودند. قوه قضاییه به خاطر یک شکایت می‌خواست کمپ را پلمپ کند و حکم هم آمده بود، اما مدیرعامل وقت هیچ اقدامی نکرده بود. خدا به ما رحم کرد که آن رای اشکال پیدا کرد و با استفاده از آن اشکال توانستیم رای را برگردانیم.

 

خوب شد مدارک را داشتم، زیرا آن‌ها را گم کرده بودند

دوباره رفتم و آمدم و دیدم باز همین مشکل وجود دارد و کمپ به حال خودش رها شده است. در همان ۱۰، ۱۵ روزی که سرپرست شدم اسناد را پیش تقی زاده بردم و او به معاونش گفت که مدارک فتح الله زاده به درد آرشیو ما می‌خورد. حالا خوب است که من کپی برابر اصل مدارک را گرفته بودم و آن‌ها را نگه داشته بودم.  

 

برخی‌ها می‌گفتند فتح الله زاده در کمپ حجازی شریک است که این قدر دنبالش می‌رود

من مطمئن بودم که کمپ برای استقلال است و خوشحالم که در سازندگی و زیر ساخت هم خدا به ما کمک کرد. این سرمایه برای استقلال است و آیا وقتی این ۳ هزار میلیارد بیاید یک میلیاردش را به من می‌دهند؟ مسلما نه. پس چرا من این قدر پیگیرش بودم؟ یادم می‌آید برخی‌ها می‌گفتند فتح الله زاده در آن کمپ شریک است که این قدر به دنبالش می‌رود. در حالی که من شراکتی در کمپ نداشتم و آن زمین فقط برای استقلال است.  

 

۳ هزار میلیارد را یک ماه در بانک بگذارند با سودش بدهی‌های تاریخ باشگاه را می‌توانند پرداخت کنند

اگر این ۳ هزار میلیارد را تنها برای یک ماه در بانک بگذارند، تمام بدهی‌های باشگاه، از بدو تاسیس تاکنون را می‌توانند با سود  یک ماه آن بپردازند. با این حال برخی‌ها بداخلاقی می‌کنند، اما من خوشحالم که این کمپ برای استقلال است و در آینده جزو سرمایه‌های باشگاه به شمار می‌رود.  

 

دوره مدیریت من ۴۰۰ میلیارد به باشگاه تزریق شد

او در واکنش به این که در رسانه‌ها به بدهی‌هایی که او برای استقلال ایجاد کرده پرداخته می‌شود و آیا به این که کمپ با پیگیری‌های فتح الله زاده برای استقلال مانده هم توجهی می‌شود گفت: به هر حال کسی که خودش را به خواب زده نمی‌شود از خواب بیدار کرد. من اصلا بدهی‌ برای استقلال نگذاشتم. من با سازمان ورزش قرارداد داشتم که یک مبلغی را پرداخت کنم و بیشتر از آن را هم پرداخت کردم. آن ۲۰ میلیارد را هم که می‌گویند مگر چقدر پول بوده است؟ ۶ سال از آن گذشته و در زمان من ۴۰۰ میلیارد پول به باشگاه تزریق شد. مگر زمان من بدهی مدیران قبلی پرداخت نمی‌شد.

 

نمی‌گویند استقلال در دوره فتح الله زاده چه دستاورد‌هایی داشته است

این‌ها بی اخلاقی‌هایی است که انجام می‌شود و من هم نمی‌توانم کاری کنم. چجوری باید بگویم؟ یک نفر از ما نمی‌پرسد این ۷ قهرمانی چگونه به دست آمد؟ یا کمپ ۳ هزار میلیاردی را چگونه گرفتی؟ نمی‌گویند استقلال برای اولین بار در زمان ما بود که به رتبه ۵۵ رده بندی باشگاه‌های جهان رسید یا نایب قهرمان آسیا شد و نمی‌گویند نماد ۴ چگونه خلق شد. کسی را که بخواهند می‌زنند، اما اگر خدا نخواهد کاری نمی‌توانند بکنند.  

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------