آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

تشکر مدیر عامل استقلال از هواداری که کمک مالی کرد/ اولین وعده سعادتمند عملی نشد



اخبار,اخبار ورزشی,احمد سعادتمند
مدیرعامل باشگاه استقلال از یک هوادار این تیم که بخشی از قرارداد‌های ۲ بازیکن این تیم را پرداخت، تشکر کرد.

به گزارش میزان به نقل از سایت باشگاه استقلال، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال با صدور پیامی از زحمات ایمان ابراهیمی تشکر و اعلام کرد از چنین عزیزانی که قلب‌شان با استقلال است، صمیمانه سپاسگزارم.

 

وی افزود: باید اذعان داشت ایرانیان خارج از کشور با کمی اعتماد متقابل توان همکاری و مشارکت با مجموعه ما را به خوبی دارند و حتی می‌توانند نقش‌آفرینی کنند. امید دارم در آینده نزدیک با یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون تمامی این خوبان را گرد هم جمع کرده و تیمی منسجم بسازیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریج کرد: مجددا از این دوست خوبم سپاسگزارم. این هوادار پرداخت قرارداد‌های دیاباته و میلیچ را آغاز کرده است و به زودی هم کل قرارداد دیاباته را پرداخت خواهد کرد. امیدوارم که به زودی و در تهران میزبان او باشم.

 

ایمان ابراهیمی مدیرعامل چند شرکت اقتصادی در نروژ است و طی سال‌های اخیر بار‌ها اعلام کرده که از باشگاه استقلال حمایت مالی می‌کند.

 

اولین وعده سعادتمند عملی نشد 

ورزش سه نوشت: احمد سعادتمند که حالت بیش از یک ماه از انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه می گذرد چندی پیش در اولین وعده خود اعلام کرد تا پایان فروردین مبلغی به حساب باریکنان این تیم واریز خواهد کرد و البته به آنها حق داد که از شرایط خود ناراحت باشند.

 

با این حال امروز آخرین روز فروردین ماه است و پولی به حساب بازیکنان این تیم واریز نشد تا مدیرعامل استقلال در برآورده کردن اولین وعده خود ناکام باشد. 

 

البته سعادتمند امروز در رسانه رسمی باشگاه استقلال خبر از واریز مطالبات میلیچ و دیاباته داد اما این دو بازیکن واریز هرگونه پولی به حساب شان را تکذیب کردند.

 

با این شرایط باید منتظر ماند و دید واکنش سعادتمند به این دو اتفاق چیست و آیا او راه حلی برای مشکلات مالی باشگاه پیدا می کنند یا نه.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------