استقلال به لیگ والیبال می‌آید؟



اخبار,اخبار ورزشی,مصطفی کارخانه و احمد سعادتمند
باشگاه استقلال با توجه به علاقه سعادتمند به والیبال قصد دارد در لیگ برتر این رشته پرطرفدار هم تیمداری کند.

به گزارش ورزش سه، احمد سعادتمند، مدیرعامل فعلی استقلال در سال های اخیر همواره به عنوان یکی از گزینه های مدیریت در والیبال نامش مطرح می شد؛ موضوعی که به واسطه مدیرعاملی او در باشگاه بانک سرمایه رخ می داد. 


او چند سالی مدیریت باشگاه بانک سرمایه را برعهده داشت که تیمی پرستاره در لیگ برتر والیبال داشت. این تیم با جذب بازیکنانی همچون موسوی، غلامی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی و... سه سال متوالی(94، 95، 96) قهرمان لیگ برتر ایران شد و دو بار هم قهرمانی در آسیا را تجربه کرد. 


حتی این تیم حضور در جام باشگاههای جهان را در کارنامه خود داشت؛ اگرچه به موفقیتی دست نیافت. بانک سرمایه در نهایت بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران در سال 96 تصمیم به انحلال تیم والیبال خود گرفت. این اتفاق خبر بدی برای والیبال ایران به ویژه ستاره هایی بود که قراردادهای قابل توجهی به این باشگاه امضا می کردند.


این اتفاق باعث جدایی سعادتمند از بدنه والیبال شد، اما بعدا از او به عنوان یکی از گزینه های جدی ریاست فدراسیون نام برده می شد؛ اتفاقی که با وجود کاندیداتوری او در انتخابات رخ نداد. 


حالا مدتی است که سعادتمند مدیرعاملی باشگاه استقلال را برعهده گرفته و گویا سودای تیمداری در لیگ برتر والیبال را در سر دارد. این خبر را مصطفی کارخانه، مربی باتجربه والیبال ایران می گوید که سه سال با سعادتمند در بانک سرمایه کار کرده و حالا هم گویا در صورت تیمداری استقلال، سرمربیگری این تیم را در لیگ برتر والیبال برعهده می گیرد.


سعادتمند که علاقه ویژه ای به والیبال دارد، صحبت های اولیه را با کارخانه و حتی فدراسیون والیبال انجام داده تا در صورت فراهم بودن شرایط برای سال 99 استقلال وارد لیگ برتر والیبال شود؛ اتفاقی که بدون شک لیگ والیبال را جذاب تر و پربیننده تر از قبل خواهد کرد. 


مصطفی کارخانه، مربی باسابقه والیبال ایران که فصل گذشته بعد از چند ماه به دلیل مشکلات جسمی از شهرداری ارومیه جدا شد، درباره احتمال حضور استقلال در لیگ برتر والیبال به "ورزش سه" گفت: صحبت هایی بین من و سعادتمند انجام شده، اما پخته نیست. تلاش ما این است که این اتفاق خوب رخ دهد و استقلال وارد لیگ برتر والیبال شود. قطعا حضور تیم هایی همچون استقلال و پرسپولیس که پرطرفدار هستند، تنور لیگ والیبال را داغ ترمی کند. همین حالا اگر این 2 تیم را از لیگ فوتبال بگیرید، خیلی از مخاطبان از بین می روند. پس باید اهمیت تیمداری باشگاهی همچون استقلال در لیگ والیبال را درک کنیم. 


وی در پاسخ به این سوال که مساله تیمداری استقلال چه زمانی نهایی خواهد شد، عنوان کرد: فعلا همه چیز در حد صحبت است. فعلا که تکلیف لیگ والیبال برای فصل بعد به خاطر کرونا مشخص نیست. باید بیینیم چه اتفاقی می افتد. 


کارخانه درباره اینکه در صورت تیمداری استقلال او سرمربی این تیم خواهد بود، گفت: فعلا چیزی مشخص نیست. البته من مشکلی برای سرمربیگری در لیگ والیبال ندارم.


وی در پایان درباره سابقه تیمداری استقلال در والیبال افزود: استقلال سابقه تیمداری در والیبال را دارد. فکر می کنم حدود 20 سال قبل این تیم در والیبال حاضر بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------