بنا: در ۲ سال گذشته هم چرخه انتخابی تیم ملی داشتیم/ این چرخه ایراداتی دارد



اخبار,اخبار ورزشی,محمد بنا
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: برخلاف صحبت‌هایی که انجام می‌شود، ما در دو سال گذشته هم انتخابی تیم ملی را به صورت چرخه انجام دادیم و چرخه امروز هم یک چیزی شبیه همان قبلی است.

به گزارش تسنیم، محمد بنا بعد از اولین حضورش در جلسه بحث و بررسی چرخه انتخابی تیم ملی، گفت: بعد از چند وقت دوری از خانه کشتی به خاطر گرفتاری‌هایی که داشتم امروز (دوشنبه) خوشبختانه یک جلسه خوب در مورد چرخه انتخابی تیم ملی در فدراسیون کشتی برگزار شد. خدا را شکر انتخابی نهایی تبدیل شد به چرخه انتخابی، چرخه‌ای که به کادر فنی اجازه می‌دهد در فواصل زمانی که در اختیار دارد کشتی‌گیران را در مسابقات مختلف آزمایش کند.

 

وی ادامه داد: البته این چرخه ایراداتی هم دارد و ریزه‌کارهایی هست که بحث و بررسی بیشتری نیاز دارد. ما در جلسه بعدی که با دبیر و سوریان داریم ان‌شاءالله به نتیجه‌گیری بهتری می‌رسیم.

 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: متأسفانه برعکس صحبت هایی که انجام می‌شود، ما در دو سال گذشته هم انتخابی تیم ملی را به صورت چرخه انجام دادیم و چرخه امروز هم یک چیزی شبیه همان چیزی است که من در سال‌های گذشته انجام می‌دادم. هم یکسری نواقص دارد و در بعضی موارد از چرخه قبلی کامل‌تر هم هست. این موضوع قابل بحث و بررسی است و در جلسات بعدی کامل‌تر و بهتر می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------